چهارشنبه 25 بهمن 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

استقبال کم، حضور باقری و حمایت از فردوسی‌پور

تیم‌های فوتبال پرسپولیس و گهر دورود در دیداری معوقه از هفته بیستم لیگ برتر در حالی عصر امروز در ورزشگاه آزادی برابر هم به میدان رفتند که حضور باقری و تشویق فردوسی‌پور و مایلی‌کهن از اتفاقات جالب این دیدار بود.

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و گهر دورود معوقه از هفته بیستم رقابتهای لیگ برتر باشگاه‌های کشور از ساعت 17:10 امروز چهارشنبه در ورزشگاه آزادی برگزار شد که حواشی این بازی را در زیر می‌خوانید:

* کمتر از 10 هزار نفر برای تماشای این بازی به ورزشگاه آمده‌اند که حدود هزار نفر آنها را هواداران تیم گهر تشکیل می‌دادند. البته همانند بازی‌های گذشته از دقیقه 22 تماشاگران طبقه دوم به طبقه اول منتقل شدند.

* پیش از آغاز بازی مسئولان باشگاه پرسپولیس از هواداران خواستند که علیه کادرفنی تیم گهر خصوصا محمد مایلی کهن شعار داده نشود که این اتفاق هم رخ داد.

* ورود پلاکاردی با عنوان "حضور هواداران خونگرم و با فرهنگ گهر دورود را گرامی می‌داریم" در قسمت هواداران پرسپولیس و در روبروی جایگاه نصب شده بود که همین مسئله باعث شد هواداران تیم گهر به تشویق تیم پرسپولیس بپردازند.

* تماشاگران گهر دورود پیش از آغاز بازی در حرکتی جالب توجه ضمن تشویق تیم پرسپولیس از محمد نوری کاپیتان این تیم خواستند بازیکنان را به سمت آنها بیاورد.

* پیش از آغاز بازی و در حرکتی نمادین اعضای کادرفنی و بازیکنان دو تیم در حرکتی سمبولیک گل‌هایی را به جایگاه شهید رضایی مجد و شهدای زمین فوتبال چوار اهدا کردند.

* محمد مایلی‌کهن و محمد پروین که سابقه حضور در تیم پرسپولیس را دارند، توسط هواداران روبروی جایگاه تشویق شدند که پروین به سمت آنها رفت اما مایلی‌کهن از کنار نیمکت به ابراز احساسات تماشاگران با تکان دادن دست پاسخ داد.

* پیش از آغاز بازی اعضای کادر فنی و بازیکنان پرسپولیس به سمت نیمکت گهر دورود رفتند و با محمد مایلی‌کهن دیدار و گفتگو کردند.

* یحیی گل محمدی سرمربی محروم پرسپولیس در جایگاه ویژه نشسته است و دستورات فنی را از طریق یکی از اعضای کادرفنی به محتبی حسینی مربی این تیم منتقل می‌کند. ادموند بزیک و امیرحسین گل‌محمدی پسر سرمربی پرسپولیس در کنار او نشسته‌اند.

* کریم باقری هم با حضور در ورزشگاه و نشستن در جایگاه ویژه به تمام شایعات پیرامون خود پایان داد. هرچند فاصله وی با کادرفنی پرسپولیس که در جایگاه حضور دارند، زیاد بود!



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


* سیموئز و مارکار آقاجانیان از اعضای کادرفنی تیم ملی هستند که با حضور در ورزشگاه این بازی را از نزدیک تماشا می‌کنند.

* پس از به ثمر رسیدن گل برتری تیم پرسپولیس، تماشاگران گهر با شعار "هیچ اشکالی نداره - بازی ادامه داره" را سر دادند. شعار "عشق تمام دنیا - گهر بارسلونا" هم شعار جالبی بود که از سوی تماشاگران این تیم دورودی سر داده شد.

* از اواسط نیمه نخست تعداد نیروهای نظم دهنده به ورزشگاه در کنار تماشاگران گهر دورود بیشتر شد.

* تماشاگران پرسپولیس در حمایت از عادل فردوسی‌پور مجری برنامه 90 شعار " عادل با عدالت - ای مافیا خجالت" و "عادل پرسپولیسی" را سر دادند.

* تماشاگران گهر در بین دو نیمه با شعار "مهدی تارتار تسلیت تسلیت" را سردادند تا به نوعی با سرمربی پیشین تیم خود که در جایگاه حضور دارد، همدردی کرده باشند. تارتار چندی پیش مادرش را از دست داده بود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016