شنبه 5 اسفند 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

سرمربی تیم ملی کشتی روسیه: طرفدار احمدی‌نژادم

سرمربی تیم کشتی آزاد روسیه از حضور رییس جمهور ایران در فینال جام جهانی کشتی متعجب شده بود.

ماگومد گوسینوف در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار کشتی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اظهار کرد: من واقعا تعجب کردم که آقای احمدی نژاد اینقدر بی‌آلایش در جمع تماشاگران حضور یافت و کشتی‌ها را تماشا کرد که به خاطر این کار، از رییس جمهور ایران تشکر می‌کنم.

وی افزود: من سیاست‌های احمدی نژاد را دنبال می‌کنم و طرفدار او هستم. امیدوارم هر چه زودتر تحریم‌های بین‌المللی از ایران برداشته شود و مردم ایران بتوانند زندگی اجتماعی خوبی داشته باشند.

گوسینوف ادامه داد: از مهمانوازی ایرانی‌ها و حضور پورشورشان در استادیوم تشکر می‌کنم. تا به حال چنین جمعیتی را در سالن کشتی ندیده بودم و این نشان می‌دهد که کشتی چقدر طرفدار دارد. قطعا حضور تماشاگران می‌تواند به فیلا کمک کند تا به IOC اجازه ندهد کشتی را از المپیک حذف کند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی درباره حذف کشتی از المپیک به ایسنا گفت: قطعا روسای فدراسیون‌های آمریکا، روسیه، ایران ، ژاپن و ... می‌توانند با اتحاد و توافق بین خودشان جلوی حذف این رشته هیجان برانگیز را از المپیک بگیرند.

گوسینوف در پاسخ به این سوال که رفتن مارتینتی چه تاثیری روی کشتی جهان خواهد گذاشت؟ تصریح کرد: مطمئنا رفتن مارتینتی یک نکته مثبت است، چرا که او کار خود را به خوبی انجام نداد. البته من از رییس موقت جدید (لالوویچ ) شناخت زیادی ندارم، ولی آمدن رییس جدید وضعیت را بدتر نخواهد کرد، چون مارتینتی نشان داده بود که در بعضی از زمینه‌ها مشکل ایجاد کرده است.

سرمربی تیم کشتی آزاد روسیه که در جام جهانی تهران نایب قهرمان شد درباره این رقابت‌ها خاطر نشان کرد: مسابقه‌های خوبی بود. البته ما از ترکیب سوم یا چهارم خود استفاده کرده بودیم و در بعضی وزن‌ها ورزشکاران اصلی خود را شرکت نداده بودیم. ولی ایران از ترکیب اصلی و ملی‌پوشان المپیکی خود استفاده کرده بود که به خاطر قهرمانی به آنها تبریک می‌گویم و در آینده برایشان آرزوی موفقیت می‌کنم.

وی همچنین روند کشتی ایران را رو به جلو دانست و افزود: همه می‌دانیم که ایران یکی از بهترین تیم‌های کشتی جهان است و همیشه رقیب‌ ما بوده و هست. ایرانی‌ها پیشرفت خوبی در کشتی دارند و این پیشرفت متوقف نخواهد شد و در آینده ادامه خواهد یافت.

گوسینوف در پایان اظهار کرد: ما با تیم سوم یا چهارم خود در این جام جهانی حاضر شدیم و قطعا در رقابت‌های قهرمانی اروپا که ماه آینده برگزار خواهد شد از یک ترکیب دیگر که از دل رقابت‌های انتخابی داخل روسیه بیرون خواهد آمد استفاده می‌کنیم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016