پنجشنبه 10 اسفند 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

آرسنال ۱۸۶ میلیون دلار ذخیره مالی دارد

به گزارش بی بی سی باشگاه آرسنال در طول دوره شش ماهه منتهی به ماه نوامبر بیش از ۱۷ میلیون پوند (۲۵ میلیون دلار) سود کرده است. بخش عمده از این سود به دلیل فروش رابین فان پرسی به منچستریونایتد بوده است.

این باشگاه در فاصله زمانی مشابه زمانی در سال گذشته توانسته بود ۵۰ میلیون پوند (۷۵ میلیون دلار) سود مالی کسب کند.

هواداران این تیم پس از دو باخت هفته پیش مقابل بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان اروپا و بلکبرن در جام حذفی انگلستان، برای خرید بازیکنان طراز اول باشگاه را زیر فشار گذاشته اند.

در این مدت آرسنال ۲۳ میلیون پوند (۳۵ میلیون دلار) از فروش بازیکن سود برده، این مبلغ در مدت مشابه در سال گذشته ۴۶ میلیون پوند ( ۷۰ میلیون دلار) بوده است.

رابین فان پرسی آقای گل این فصل لیگ برتر انگلستان، در تابستان امسال در ازای ۲۵ میلیون پوند به منچستر یونایتد فروخته شد وآرسنال به جای او لوکاس پودولسکی، سانتی کازورلا و اولیور ژیرو را به خدمت گرفت.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


پیتر هیل وود مدیر عامل باشگاه آرسنال با دفاع از استراتژی این باشگاه گفته است:" عملکرد مناسب اقتصادی باشگاه این تونایی را به ما داده که بتوانیم در بالاترین سطح، هم در اروپا و هم در انگلستان، با دیگر تیم‌ها رقابت کنیم. این موضوع باعث شده تا ما بتوانیم قوی و مستقل به کار خود ادامه دهیم."

او درباره دغدغه کسب جام گفته است:" ما می دانیم که رقابت در بالاترین سطح با بردن جام امکان پذیر خواهد بود ولی با راهی که در پیش گرفتیم و ادامه خواهیم داد به این هدف خود خواهیم رسید."

یکی از کانون‌های هوادار تیم لندنی به نام " اتحادیه هواداران آرسنال" گفته است که باشگاه باید در خرید بازیکنان جدید پول بیشتری خرج کند.

در بیانیه این اتحادیه آمده است:" هواداران آرسنال با خرید یکی از گران‌ترین بلیط‌ها در دنیای فوتبال، در بهبود وضعیت اقتصادی باشگاه نقش داشتند. اعضای این کانون خواستار این هستند که این سود صرف سرمایه گذاری در باشگاه شود."

توپچی‌های لندن در حال حاضر در رتبه پنجم لیگ برتر قرار دارند و با تیم‌های تاتنهام و چلسی برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان رقابت می کند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016