شنبه 19 اسفند 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

انصاری‌فرد: آرزویم در سال ۹۲ حضور تیم ملی در برزیل است

خبرگزاری فارس: مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: یکی از آرزوهای بزرگم در سال ۹۲ حضور تیم ملی ایران در جام جهانی برزیل است.

کریم انصاری‌فرد در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس اظهار داشت: ابتدا جا دارد پیشاپیش سال 1392 را به همه هموطنان عزیزم در سراسر جهان تبریک بگویم و امیدوارم سال خوب، بانشاط و خوبی را داشته باشند.

وی افزود: همینکه سالم هستم خدا را صد هزار مرتبه شکر می‌کنم چون یک دنیا برایم ارزش دارد. به نظرم هیچ چیزی بالاتر از سلامتی نیست که خوشبختانه از این نعمت خدا من بهره بردم.

انصاری‌فرد ادامه داد: من تمام تلاشم را انجام دادم تا در تمام زمینه‌های مختلف موفق باشم اما باید قبول کنیم روزی دست خدا است و او هر چیزی بخواهد همان اتفاق می‌افتد. من هم از این موضوع مستثنی نیستم و از خدای بزرگ نه زیاد روزی می‌گیرم و نه کمتر. در کل برای قسمتی که برایم در نظر گرفته شده خدا را شکر می‌کنم.

وی خاطرنشان کرد: من در سال جدید به عنوان یک عضو کوچک فوتبال ایران از همه مردم می‌خواهم تا دعا کنند تیم ملی ایران راهی جام جهانی شود. این یکی از آرزوهای قلبی من در سال جدید است. اگر تیم ملی به جام جهانی برود قطعا رشته فوتبال رونق پیدا می‌کند و ما پیشرفت زیادی خواهیم کرد. این موضوع برای من ارزش زیادی دارد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی افزود: خرداد ماه بسیار سختی را در پیش داریم و باید همه فکر و ذهنمان در سال 92 کمک به تیم ملی باشد. امیدوارم در خرداد سال آینده با وجودی که کمی دیر است اما یک عیدی خوب از طرف فوتبال به هواداران بدهیم.

وی در پایان از اظهار‌نظر درباره پرسپولیس خودداری کرد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016