چهارشنبه 14 فروردین 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

گل‌های دپورتیوو تقدیم به روح چاوز

بازیکنان دپورتیوو لارا ونزوئلا که ساعاتی پس از درگذشت هوگو چاوز از فوت رییس جمهور خود مطلع شده بودند به وی ادای احترام کردند و گل‌های خود را به روح او اهدا کردند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، وقتی بازیکنان دپورتیوو لارا ونزوئلا خود را برای بازی برابر المپیا پاراگوئه در جام لیبرتادورس آماده می‌کردند آنها از درگذشت رییس جمهور خود مطلع شدند.

در حالی که تیم ونزوئلایی در نیمه نخست با دو گل از حریف خود عقب افتاد، اما در ادامه با دو گل مارلون فرناندز (70) و خوزه تور ئالبا (86) توانست بازی را به تساوی بکشاند. دو گلزن ونزوئلایی پس از گل‌های خود خوشحالی نکردند و به آسمان چشم دوختند و گل‌های خودشان را به روح هوگو چاوز تقدیم کردند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


ونزوئلا روز سه‌شنبه شخصیت مهم تاریخی خودش را از دست داد. فوتبال دوستان و اهالی فوتبال ونزوئلا از درگذشت چاوز بسیار متاثر شدند، زیرا چاوز یک رییس جمهور فوتبالی بود. چاوز علاقه خاصی به فوتبال ملی ونزوئلا داشت.

وقتی ونزوئلا در کوپا آمریکا 2011 موفق شد شیلی را دو بر یک شکست دهد او در پیامی این پیروزی ارزشمند را تبریک گفت و در صفحه شخصی خود در توییتر نوشت: بیشترین احترام ها برای پسرانمان.

بازیکنان دپورتیوو لارا قبل از آغاز بازی کنار هم جمع شدند و به رییس جمهور فقید خود ادای احترام کردند.

دپورتیوو لارا شب گذشته با تساوی برابر المپیا پاراگوئه در رده سوم جدول گروه هفت کوپا لیبرتادورس قرار گرفتند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016