یکشنبه 1 اردیبهشت 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

گل محمدی: رویانیان بخواهد، فصل بعد هم در پرسپولیس می‌مانم

یحیی گل محمدی می گوید در صورت تمایل باشگاه فصل بعد هم در پرسپولیس می‌ماند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در حاشیه مراسم تقدیر از چهره‌های ماندگار این باشگاه که شنبه شب در سالن همایش‌های برج میلاد برگزار شد، درباره این مراسم، اظهار کرد: حرکت بسیار خوبی است که در جهت تقدیر از پیشکسوتان و بازیکنان قدیمی باشگاه انجام شده و به نظر من این کارها است که در فوتبال ما ماندگار می‌شود. پرسپولیس آنقدر بزرگ است که پیشکسوتان و بازیکنان قدیمی این تیم هر چقدر هم از آنها تجلیل شود، باز هم کم است.

وی درباره این که برخی از پیشکسوتانی که در این جلسه حضور دارند در مقاطعی از این فصل منتقد شما بودند، گفت: به هر حال شاید این موضوع طبیعی باشد. ما انتظاری جز حمایت نداشتیم، اما این پیشکسوتان هر باشگاه هستند که تاریخ زنده آن هستند.

گل محمدی همچنین درباره دیدار تیمش با سپاهان در فینال جام حذفی ، اظهار کرد: کار سختی در پیش داریم. فقط برای کسب قهرمانی به میدان می رویم. خیلی زحمت کشیده ایم تا به این مرحله برسیم و به راحتی جام را از دست نمی‌دهیم. همه کار می‌کنیم تا هواداران را خوشحال کنیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره احتمال ماندن خود در این تیم در فصل بعد هم گفت: ان‌شاءالله اگر قسمت باشد و مدیریت باشگاه بخواهد در خدمت پرسپولیس خواهم بود، هر چند که مدیریت باشگاه تا اینجا هم به من لطف داشته است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


گل محمدی درباره خداحافظی مهدوی کیا در بازی با سپاهان، گفت: برای مهدی خیلی خوشحالم که می‌تواند در آزادی خداحافظی کند. امیدوارم هوادارانمان هم به بهترین شکل ممکن از ما حمایت کنند و تا این لحظه هم چیزی غیر از حمایت از آنها چیزی ندیدیم.

در این لحظه خبرنگاری از سرمربی پرسپولیس پرسید بعضی‌ها می‌گویند مهدوی کیا را خداحافظی دادند که او با خنده پاسخ داد: منظورتان من است؟ خیر. این طور نیست.

گل محمدی همچنین درباره تصمیم گیری درباره تعداد تیم‌های لیگ برتر گفت: اگر سال قبل مصوب شده که لیگ با 16 تیم برگزار شود، باید با همین تعداد فصل بعد آغاز شود. من از سازمان لیگ تقاضا دارم که روی مصوبه خود پافشاری کند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016