شنبه 14 اردیبهشت 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

سیچلو ۲۵ اردیبهشت‌ماه به ایران می‌آید

دستیار آرژانتینی سرمربی تیم ملی والیبال 25 اردیبهشت‌ماه به ایران سفر می‌کند تا دور جدید همکاری‌های خود با این تیم جهت شرکت در رقابت‎های لیگ جهانی را آغاز کند.

به گزارش خبرنگار مهر، "خوان مانوئل سیچلو" دستیار آرژانتینی خولیو ولاسکو در تیم ملی والیبال است اما به خاطر مشغله‌‍ای که بابت دیدارهای تیم باشگاهی‌اش در لیگ ایتالیا داشت، تا به امروز هنوز به اردوی تیم ملی ملحق نشده است. البته در اولین فرصت پس از اتمام مسابقات لیگ ایتالیا این مربی به ایران سفر می‌کند تا همکاری‌های خود با دیگر اعضای کادر فنی تیم ملی را از سر بگیرد.

امیر خوش‌خبر، سرپرست تیم ملی والیبال در گفتگو با خبرنگار مهر اظهارداشت: 25 اردیبهشت تاریخی است که برای بازگشت خوان سیچلو در نظر گرفته شده و به وی اعلام شده است. به سیچلو گفته‌‎ایم برای این تاریخ بلیت تهیه کند و به احتمال خیلی زیاد وی در همین زمان تعیین شده به ایران خواهد آمد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


سیچلو پیش از حضور تیم ملی والیبال در رقابت‌های قهرمانی آسیا و بنا به درخواست ولاسکو همکاری خود با والیبال ایران را به عنوان مربی تیم ملی آغاز کرد و طی دو سال گذشته این تیم را علاوه بر مسابقات قهرمانی آسیا در رقابت‌های جام جهانی، انتخابی المپیک و گزینشی لیگ جهانی هم همراهی کرده است. سیچلو یکی از چهار عضو کادر فنی تیم ملی والیبال است که به هنگام دیدارهای این تیم در مسابقات لیگ جهانی روی نیمکت خواهند نشست.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016