دوشنبه 13 خرداد 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

رقم وحشتناك مبلغ بازيكني كه حتي يك دقيقه هم براي پرسپوليس بازي نكرد

به گزارش نود، همان طور که مي‌دانيد پرسپوليسي‌ها همچنان بابت صدور رضايت‌نامه امير عابدزاده به باشگاه لوس‌آنجلس بلوز آمريکا بدهکارند.

مبلغ رضایتنامه امیر عابدزاده 170 هزار دلار بوده و از آنجایی که باشگاه پرسپولیس 50 هزار دلار از این مبلغ را پرداخت کرده هنوز 120 هزار دلار دیگر باید پرداخت شود وگرنه باشگاه امریکایی لس آنجلس بلوز می تواند به فیفا شکایت کند و این برای پرسپولیس گران تمام خواهد شد.

اما رويانيان که در آن مقطع فقط و فقط به دنبال جذب پسر عقاب آسيا و ترکاندن يک بمب براي جلوگيري از مصاحبه‌هاي انتقادآميز احمدرضا عابدزاده بود، هرگز فکر نمي‌کرد پرداخت نکردن پول رضايت‌نامه اين بازيکن جوان که حتي يک دقيقه هم براي پرسپوليس به ميدان نرفت چه عواقبي را مي‌تواند براي پرسپوليس ايجاد کند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


حال پس از گذشت ماه‌ها از خلف وعده رويانيان، به نظر مي‌رسد سران اين باشگاه آمريکايي به شدت پيگير زنده کردن دلارهاي خود هستند.

از اين رو رويانيان بايد هرچه سريع‌تر مبلغ 120 هزار دلار را به عنوان بدهي خود به باشگاه لوس‌آنجلس بلوز بپردازد. در غير اين صورت اين باشگاه طي چند روز آينده به کميته انضباطي FIFA شکايت خواهد کرد.

اين در حالي است که عابدزاده کوچک فعلا در اروپاست و پس از بازگشت احتمالا راهي فجر سپاسي خواهد شد. البته اگر رضايت‌نامه داشته باشد.

حال بايد منتظر بود و ديد عابدزاده بزرگ به کمک رويانيان آمده و مبلغ رضايت‌نامه پسرش را از جيب خواهد پرداخت يا بايد منتظر يک شکايت تازه از سوي FIFA باشيم.

حال شما بگوييد چه لزومي داشت که رويانيان، امير عابدزاده را با اين مبلغ جذب کند بدون اين که حتي يک دقيقه به او بازي بدهد؟!


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016