سه شنبه 4 تیر 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا


خواندنی ها و دیدنی ها
بخوانید!
پرخواننده ترین ها

بهنام محمودی: بازی در خاک ایتالیا آسان نیست

لژیونر سابق والیبال ایران با اظهار خشنودی از پیروزی ملی پوشان مقابل صربستان، گفت: بازی در خاک ایتالیا اصلا آسان نیست ولی اگر والیبالیست‌های ما خوب دریافت کنند و سرویس‌های خوبی هم بزنند می‌توانیم در مقابل این تیم قدرمتند نیز موفق شویم.

بهنام محمودی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اظهار کرد: بازی با صربستان توانایی‌های والیبال ایران را نشان داد. ملی‌پوشان ایران در هر دو مسابقه خوب بودند. کار تقریبا مساوی برای هر دو تیم پیش‌ رفت. ما در بازی اول هم شایسته پیروزی بودیم. دو گیم را با اختلاف امتیاز زیاد بردیم و در مجموع امتیازات بازی نخست از صربستان سر بودیم، اما ست پنجم را به این تیم واگذار کردیم. خوشحالم که در بازی دوم نتیجه‌ هم گرفتیم و کار خوب بازیکنان تیم ملی با پیروزی مقابل صربستان تکمیل شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی افزود: ملی‌پوشان ما نیاز دارند تا در مسابقاتی مثل لیگ جهانی شرکت کنند و تجربه بازی در شرایط حساس را به دست آورد. فکر می‌کنم که اگر چند بازیکن به ترکیب فعلی تیم ملی ملحق شود، قطعا بازی‌های بهتری را از این تیم نیز شاهد خواهیم بود.

ملی‌پوش سابق والیبال ایران با اشاره به عملکرد دریافت کننده‌ها گفت: همیشه یادآور می‌شوم که اگر خوب دریافت کنیم و سرویس بزنیم می‌توانیم بهترین تیم‌های جهان را هم مغلوب کنیم. مقابل صربستان هم با دریافت و سرویس خوب بازیکنان حریف را تحت فشار قرار دادیم. حتی مقابل روسیه هم اگر قدری بیشتر دقت می‌کردیم شانس پیروزی داشتیم.

وی با تحسین عملکرد ملی‌پوشان گفت: همه بازیکنان والیبال ایران در بازی با صربستان فوق‌العاده‌ کار کردند. به نظر من محمد موسوی، یکی از بهترین‌های میدان بود که نمایش فوق‌العاده‌ای داشت. اگر همین طور جنگنده ظاهر شویم، می‌توانیم بازی خوبی هم مقابل ایتالیا داشته باشیم.

بهنام محمودی در پایان تاکید کرد: ایتالیا یکی از قدرتمندترین والیبال‌ حال حاضر جهان است. آنها به مراتب بهتر از صربستان هستند. بازی در خاک این کشور اصلا آسان نیست، اما با شناختی از که ملی‌پوشان دارم،‌ امیدوارم که پیروزی محقق شود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016