جمعه 28 تیر 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا


خواندنی ها و دیدنی ها
بخوانید!
پرخواننده ترین ها

ناکامی کاپیتان تیم‌ملی تکواندو در مسابقات جهانی

کاپیتان تیم‌ملی تکواندو با شکست مقابل حریفی از روسیه از دور مسابقات قهرمانی جهان در مکزیک حذف شد.

به گزارش روزنامه شرق، در دومین روز از رقابت‌های تکواندو قهرمانی جهان در شهر پوئبلا، مسعود حجی‌زواره در وزن 74- کیلوگرم (وزن پنجم) که با کسب سه پیروزی مقابل نمایندگان کاستاریکا، ازبکستان و کوبا به دور چهارم رسیده بود، بامداد دیروز با قبول شکست 5 بر یک مقابل نماینده روسیه از دور مسابقات حذف شد.

این مبارزه تا راند سوم با نتیجه مساوی یک بر یک ادامه داشت که در این راند حریف روسی یک ضربه بالا زد که به سر حجی‌زواره خورد و سه امتیاز به دست آورد تا نتیجه 4 بر یک شود.

در ادامه مبارزه هم داور یک اخطار به حجی‌زواره و یک امتیاز به حریف روس داد تا نتیجه 5 بر یک شده و مبارزه به پایان رسد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش ایسنا، کاپیتان تیم‌ملی بعد از این شکست و حذف از مسابقات از فرط ناراحتی در گوشه‌ سالن نشست و گریست.

در این وزن تکواندوکار مکزیکی قهرمان شد. نماینده روس مقام نایب قهرمانی را کسب کرد و تکواندوکاران تونس و کره‌جنوبی هم به صورت مشترک در جای سوم قرار گرفتند.

کاپیتان تیم‌ملی تکواندو در حالی در وزن پنجم از دور مسابقات حذف شد که علیرضا نصرآزادانی در دوره قبل این رقابت‌ها در کره‌جنوبی در همین وزن مدال طلا را کسب کرده بود.

پیش از اعزام تیم‌ملی به مسابقات جهانی کادر فنی تصمیم گرفت علیرضا نصر به وزن چهارم برود و حجی‌زواره در وزن پنجم مبارزه کند و در واقع این تدبیر کادر فنی جواب نداد.

در اولین روز از مسابقات قهرمانی جهان، ایران دو نماینده داشت که در بخش مردان هادی مستعان در وزن دوم توانست مدال نقره را کسب کند.

فریده رشیدی در بخش بانوان هم با دو پیروزی و یک شکست از دور مسابقات حذف شد.

بیست‌ویکمین دوره مسابقات تکواندو قهرمانی جهان با حضور 872 ورزشکار مرد و زن از 134 کشور از روز دوشنبه (24 تیر) در سالن تازه‌تاسیس «سنتر اکس پوزیتور» شهر پوئبلای مکزیک آغاز شده است. تیم‌ملی تکواندو ایران با هشت ورزشکار در بخش مردان و چهار ورزشکار در بخش زنان در این رقابت‌ها حضور دارد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016