یکشنبه 30 تیر 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

حمله ليدرهای مس کرمان به مربی اين تيم، بيژن طاهری: ۴۰ نفر با شلنگ به جانم افتادند

ايسنا ـ مربی مس کرمان پس از اين‌که مورد حمله ليدرهای اين تيم قرار گرفت، گفت ديگر در کرمان نمی‌ماند.

بيژن طاهری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا) درباره‌ی مسائلی که ديروز در تمرين مس اتفاق افتاد، اظهار کرد: من به دعوت شهبازی مديرعامل و تقوی سرمربی مس برای همکاری با اين تيم به کرمان رفتم. البته قبل از اين‌ که بروم با مهدی محمدی صحبت کردم که به رسم ادب و احترام از او اجازه بگيرم اما او به من گفت که به کرمان نيا. اما من پاسخ دادم که شغلم است و بايد بيايم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی ادامه داد: قبل از اين‌که به تمرين بروم پيامک‌های زيادی برای من فرستاده شد که اگر به تمرين بيايی فلان می‌کنيم و بهمان. من رفتم به محل تمرين و ديدم ۴۰ نفر در زمين هستند. تا آمدم به خودم بيايم با شلنگ و چوپ به جانم افتادند و فقط ضربه‌هايشان را به بدنم می‌زدند. هنوز جای زخم‌ها و تاول‌ها روی بدنم وجود دارد.

طاهری گفت: من نمی‌توانستم به تنهايی مقابل ۳۰-۴۰ نفر کاری کنم. آنها همين‌طور که من را می‌زدند می‌گفتند مگر مهدی محمدی نگفت به کرمان نيا. اين يعنی اين‌که محمدی در جريان بوده است.

مربی مس در ادامه گفت: ما به نيروی انتظامی زنگ زديم و دو مامور فرستادند که روی هم ۴۰ کيلو نمی‌شدند و نمی‌توانستند مقابل اين همه آدم کاری انجام دهند. اين اتفاقات برای فوتبال کرمان بد است و ديگر هيچ مربی و بازيکنی به اين شهر نمی‌آيد.

طاهری گفت: می‌دانم که همه‌ی آن افراد ليدر بودند. قبلا در کرمان کار کرده بودم و آنها را می‌شناختم. پيامک‌های تهديدآميز آنها را هم نگه داشتم. بعد از آن اتفاقات، تمرين تعطيل شد و بازيکنان هم رفتند. من هم امروز صبح خودم را به تهران رساندم.

وی ادامه داد: من که با خواست خودم به کرمان نرفته بودم. شهبازی من را دعوت کرده بود و برای من بليت فرستاد که به کرمان بيايم.

مربی مس در پاسخ به اين سوال که در زمان درگيری، سرپرست يا هيچ‌کدام از مسوولان تيم حضور نداشتند گفت: سرپرست تيم زمانی آمد که کار از کار گذشته بود. يعنی همه اين حرکات با خود باشگاه هماهنگ شده بود. می‌توانستم به پزشکی قانونی شکايت کنم؛ چرا که هنوز جای زخم‌ها روی بدنم است اما فعلا اين کار را نکردم و به تهران آمدم. من می‌خواستم بعد از چند روز خانواده‌ام را هم به کرمان ببرم اما با اين اتفاقات ديگر در مس نمی‌مانم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016