دوشنبه 7 مرداد 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

مصطفوی: لیاقت کی‌روش همین است

رئیس سابق فدراسیون فوتبال ایران گفت: نمی‌توانم قبول کنم بگویند فدراسیون پول ندارد تا اردوی پرتغال را برگزار کنند.

داریوش مصطفوی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: فدراسیون فوتبال پول دارد اما این آدم‌هایی که فدراسیون را در اختیار گرفته‌اند پول ندارند. به نظر من وقت آن است که یک مدیر خوب در فدراسیون فوتبال بگذارند مدیری که روابط خوبی داشته باشد و بتواند برای فوتبال پول بیاورد.

مصطفوی متذکر شد: امروز شما هر ارگانی که بروید و برای فوتبال پول بخواهید از شما دریغ نمی‌کنند، مگر اینکه مردم را دوست نداشته باشند. اگر هم نمی‌توانند برای فوتبال پول بیاروند شماره حساب اعلام کنند تا مردم بخاطر آبروی مملکت به فوتبال کمک کنند. فوتبال می‌تواند به همه جا کمک مالی کند. اگر تلویزیونی حق فوتبال را بدهد این رشته می‌تواند روی پای خودش بایستد و به بقیه هم کمک کند، اما تلویزیون حق فوتبال را نمی‌دهد. درد فوتبال ما پول نیست بلکه مدیریت است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی در مورد اقدام کی‌روش مبنی بر انداختن برنامه‌هایش در سطل زباله گفت: این برای اولین بار نیست کی‌روش به مردم ما توهین می‌کند. ما در گروهی به جام جهانی صعود کردیم که بسیار ضعیف بودیم. به نظر من عیار کی‌روش در برزیل مشخص می‌شود. لیاقت کی‌روش همین است که برنامه‌هایش را در سطل زباله بیندازد چون اگر به برنامه‌هایش اعتقاد داشته باشد آن را در سطل زباله نمی‌اندازد.

مصطفوی در پایان گفت: اینجا یک ایراد بزرگ وجود دارد. چون فدراسیون فوتبال آدم فنی ندارد کسی نیست تا برنامه‌های لیگ و کی‌روش را بررسی کند و در مورد این اتفاقات تصمیم جدی بگیرد. در بحث بی‌پولی فدراسیون هم باید بگویم اگر نمی‌خواهید به کفاشیان کمک کنید یک نفر از خودتان در فدراسیون بگذارید و به او پول بدهید تا موفق شود چون بحث آبروی فوتبال مملکت در میان است. به نظر من کفاشان باید با احمدی‌نژاد تماس بگیرد و درد فوتبال را بگوید چون مطمئن باشید وقتی روحانی بیاید کفاشیان جایی در فدراسیون نخواهد داشت.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016