جمعه 11 مرداد 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا


خواندنی ها و دیدنی ها
بخوانید!
پرخواننده ترین ها

پزشک تیم ملی کشتی در مغولستان: بچه ها را با بیسکویت سیر می کردیم

پزشک تیم ملی کشتی نوجوانان ایران با انتقاد از برخورد بسیار زشت و دور از معرفت مغولی‌ها با تیم ایران گفت: پس از این که به دلیل پرداخت نکردن پول از هتل اخراج شدیم دو شب را با پول شخصی در یک مسافرخانه گذراندیم.

دکتر رامین امیرساسان در گفت‌وگو با خبرنگار کشتی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، پیرامون مشکلات به وجود آمده برای تیم ملی کشتی نوجوانان ایران در پیکارهای آسیایی مغولستان، گفت: به دلیل نرسیدن پول به تیم در زمان مناسب از روز سوم مغول‌ها حق استفاده از رستوران‌ و ایاب و ذهاب را از تیم ایران گرفتند و از سرویس‌هایی که برای سایر تیم‌ها در این مسابقات ارائه می‌دادند ایران را محروم و از پس دادن پاسپورت های ما به علت عدم پرداخت پول در موعد مقرر خودداری کردند.

پزشک تیم ملی کشتی نوجوانان با اشاره به این که به دلیل بی‌پولی از خوردن غذاهای رستوران منع شدیم و با بیسکویت و شکلات و کیک شکم بچه‌ها را سیر می‌کردیم، تاکید کرد: در این مدت بچه‌های مردم سختی‌های زیادی کشیدند. متاسفانه همین مغولی‌های بی‌معرفت که در گذشته در مسابقاتی که به ایران آمده بودند 10 شب در خانه کشتی اسکان داده شدند و فدراسیون به آنها غذای رایگان می‌داد، در جواب با بی‌شرمی این چنین بد با تیم ایران برخورد و همه چیز را فدای پول کردند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی با بیان این که کمپی که مغول‌ها برای همه تیم‌ها در نظر گرفته بودند بسیار وضعیت اسفباری داشت، افزود: این کمپ 40 کیلومتر با شهر فاصله داشت و به هر 10 کشتی‌گیر یک اتاق اختصاص داده بودند و حمام و دستشویی آن در کنار یکدیگر بود و در یک زیرزمین با شرایط بسیار بد مانند حمام‌های بسیار قدیمی در کشورمان بود و در مجموع به هیچ وجه در شان تیم‌های شرکت کننده نبود.

امیر ساسان درباره اخراج تیم از محل اسکان توسط مغول‌ها و ضبط پاسپورت اعضای تیم نیز، گفت: پس از نرسیدن پول، مغول‌ها تیم ایران را از هتل اخراج و پاسپورت‌های اعضای تیم را گرفتند و پس از آن مجبور شدیم دو شب در جایی مانند مسافرخانه‌های ناصر خسرو با پول شخصی اقامت کنیم و برای هر اتاق دو نفره نزدیک به 70 هزار تومان پول پرداخت کنیم. خدا رحم کرد که شب را در خیابان نگذراندیم.

پزشک تیم ملی کشتی نوجوانان ایران در مورد شکایت کشتی‌گیران از شرایط بد غذایی، گفت: کنسروهایی که از ایران برده بودیم را تمام کردیم و به علت بی‌پولی مجبور بودیم با بیسکویت و شکلات بچه‌ها را سیر کنیم. قبول دارم شرایط به هیچ وجه مطلوب نبود.

وی با تاکید بر ادامه همکاری با فدراسیون کشتی، خاطر نشان کرد: بچه‌های تیم خواهان این هستند که در تیم بمانم و به عشق آنها در مسابقات جهانی پیش‌رو هم در کنار آنها خواهم بود. امیدوارم مشکلات مالی هم به زودی برطرف شود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016