سه شنبه 7 آبان 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا


خواندنی ها و دیدنی ها
بخوانید!
پرخواننده ترین ها

سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان: فدراسیون ونزوئلا باید پاسخگو باشد!

سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان می‌گوید هرچند دعوتنامه‌ای از ونزوئلا برای حضور در جام‌جهانی کوچک نرسیده اما این شرایط برای سایر تیم‌های شرکت کننده هم هست.

شهرزاد مظفر در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، درباره اینکه آیا دیگر نمی‌توان به رفتن تیم ملی به جام جهانی کوچک امیدوار بود؟ اظهار کرد: چیزی که می‌توانم بگویم این است که اسم تیم ایران در لیست تیم‌های شرکت‌کننده در جام‌جهانی کوچک وجود دارد اما اینکه چرا دعوتنامه‌ها ارسال نشده است را باید فدراسیون ونزوئلا پاسخگو باشد. من در تماسی که با چند کشور دیگر هم داشتم، متوجه شدم که دعوتنامه‌ای برای تیم‌های دیگر نیز فرستاده نشده است و کوتاهی از فدراسیون فوتبال ونزوئلا است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


مظفر افزود: براساس اخباری که داشتم گفته می‌شود که قرار است این دعوتنامه‌ها ارسال شود اما چه زمانی دعوتنامه فرستاده خواهد شد؛ نمی‌دانم.

سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان افزود: فکر می‌کنم با توافقی که سال گذشته در پایان جام جهانی پرتغال داشتیم از تیم‌ها تاییدیه گرفتند که در دوره بعد هم در این رقابت‌ها حضور یابند و فکر می‌کنم آنها این تاییدیه را مبنای حضور تیم‌ها قرار داده‌اند و در سایت فدراسیون ونزوئلا هم اسامی تیم‌های شرکت‌کننده اعلام شده است اما به هرحال هر دعوتی مسیر اداری خود را دارد و باید به صورت مکتوب چنین اقدامی انجام شود.

رقابت‌های جام‌جهانی کوچک یکی از معتبرترین رویدادهای فوتسال بانوان جهان محسوب می‌شود که ایران در دوره پیش از این مسابقات عنوان ششمی این 8 تیم برتر جهان به دست آورد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016