چهارشنبه 15 آبان 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا


خواندنی ها و دیدنی ها
بخوانید!
پرخواننده ترین ها

پوریا عمرانی: سال 91 در اشلایگر تمرین می‌کردیم، 92 درخانه!

ملی‌پوش پینگ‌پنگ ایران می‌گوید به دلیل آن که نامش دیر به لیست اعزام به لهستان اضافه شد، نتوانست در این رقابت‌ها ثبت‌نام کند.

پوریا عمرانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، درباره وضعیت آمادگی اش پیش از تور حرفه‌ای آلمان و دلیل اعزام نشدنش به تور لهستان، گفت: زمانی که آقای علیدخت، سرمربی تیم ملی بود اسم من را در لیست اعزامی‌ها قرار نداد و پس از استعفای دوباره اسم من در لیست قرار گرفت.

وی ادامه داد: متاسفانه با توجه به این که اسم من دیر به لیست اضافه شد، زمان کافی برای ثبت‌نام وجود نداشت و نتوانستم در مسابقه لهستان حضور داشته باشم، اما فرصت برای حضور در تور حرفه‌ای آلمان بود و در این رقابت‌ها ثبت‌نام کردم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


ملی‌پوش پینگ‌پنگ ایران با اشاره به وضعیت آمادگی خود، گفت: تمرینات خوبی را در اردوی تیم ملی داشتم و فکر می‌کنم که آمادگی‌ام بیش از 80 درصد است. تلاش‌مان تا زمان مسابقات به آمادگی کامل برسم.

عمرانی در پاسخ به این که امسال آن طور که باید در مسابقات ظاهر نشده است؟ گفت: سال گذشته اعزام های خوبی داشتم و توانستم نتایج خوبی هم بگیرم، اما امسال اعزام‌هایم کم شد که این موضوع بر رویم بسیار تاثیر گذاشت.

وی با بیان این که امسال بیشتر تمریناتم را به تنهایی انجام دادم، افزود: سال 91 در کمپ اشلایگر مقابل بازیکنان زیر رنکینگ 100 جهانی تمرین می‌کردیم، اما در سال 92 در خانه مقابل پدر و خواهرم تمرین می‌کنم که چنین موضوعاتی باعث شد عملکردم افت کند.

ملی‌پوش پینگ‌پنگ ایران اظهار امیدواری کرد: به شرایط ایده‌آل باز گردد و بتواند نتایج خوبی را در مسابقات پیش‌رو بگیرد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016