جمعه 17 آبان 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا


خواندنی ها و دیدنی ها
در همين زمينه
24 فروردین» صعود نوشاد عالمیان به نیمه نهایی تنیس روی میز کاپ آسیا
بخوانید!
پرخواننده ترین ها

نوشاد عالمیان حذف شد

نوشاد عالمیان در مرحله حذفی مسابقات تنیس روی میز پروتور جهانی لهستان مقابل نماینده انگلستان که در رده‌بندی جهانی 75 پله پائین‌تر از او قرار دارد شکست خورد و از دور مسابقات کنار رفت. با حذف عالمیان پرونده چهار نماینده ایران در مسابقات پروتور لهستان بسته شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، مسابقات تنیس روی میز پروتور جهانی لهستان امروز جمعه با برگزاری دیدارهای مرحله حذفی پیگیری شد. در این بخش از مسابقات نوشاد عالمیان که رنکینگ 55 جهان را در اختیار دارد در مصاف با "لیام پیچفورد" انگلیسی با نتیجه 4 بر 2 شکست خورد. نوشاد در حالی نتیجه این دیدار را واگذار کرد که حریفش در رده‌بندی جهانی پائین تر از او در جایگاه 125 قرار دارد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


نوشاد عالمیان که به دلیل رنکینگ بالا از دیدارهای مقدماتی معاف شده بود، با واگذاری نتیجه این دیدار از دور مسابقات کنار رفت. پیش از او دیگر نمایندگان کشورمان یعنی نیما عالمیان، سروش امیری‌نیا و حمیدرضا طاهر خانی نیز با شکست برابر حریفان خود از صعود به مرحله حذفی بازمانده و از دور مسابقات کنار رفته بودند.

امروز همچنین نیما عالمیان که موفق به صعود به مرحله حذفی رده سنی 21 سال مسابقات تنیس روی میز پروتور جهانی لهستان شده بود، در این بخش مقابل "پاتریک فرازیسکا" آلمانی 3 بر یک شکست خورد و از دور مسابقات کنار رفت.

بدین ترتیب با حذف نوشاد عالمیان در مرحله حذفی رده سنی بزرگسالان مسابقات تنیس روی میز پروتور جهانی لهستان و با توجه به اینکه در بخش دوبل این مسابقات نیز تیم های کشورمان از صعود بازمانده بودند، پرونده چهار نماینده ایران در این مسابقات بسته شد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016