دوشنبه 27 آبان 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا


خواندنی ها و دیدنی ها
بخوانید!
پرخواننده ترین ها

ایران - لبنان با طعم انتقام

ملی‌پوشان ایران به دنبال شکست لبنان برای رسیدن به جام ملتهای آسیا هستند و هرچند که نمی‌توان کتمان کرد آنها می‌خواهند با برتری برابر این تیم، انتقام شکست در بازی‌های مقدماتی جام جهانی برزیل را هم بگیرند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، دیدار تیم ملی فوتبال ایران برابر لبنان از گروه دوم رقابت‌های جام ملتهای آسیا سه شنبه برگزار می‌شود. تیم ملی ایران که با ده امتیاز صدرنشین این گروه است تنها نیاز به کسب یک امتیاز دارد تا حضورش در جام ملتها را قطعی کند و به این ترتیب به روند موفقیت آمیز فوتبال کشور ادامه دهد. تیم ملی ایران که مسافر جام جهانی است به دلیل مشکلات مالی نتوانسته بازی‌های تدارکاتی خوبی را برای خودش در نظر بگیرد، بنا به گفته سرمربیش این دیدارها را جدی گرفته و به آنها به عنوان پیش درآمد جام جهانی نگاه می کند و همین امر اثبات می‌کند که ملی‌پوشان ایرانی حریفشان را دست کم نمی‌گیرند.

از آن سو، لبنانی‌ها که می‌دانند در صورت شکست برابر ایران عملا شانس صعود به جام ملتها را از دست می‌دهند با تمام قدرت به میدان می‌آیند. پیروزی یک بر صفر آنها برابر تیم ملی ایران در مقدماتی جام جهانی برزیل به آنها اعتماد به نفس خوبی می‌دهد تا بار دیگر برابر ایران نمایش خوبی را به اجرا بگذارند. آنها به خوبی می‌دانند که بازی در زمین ناهموار بیروت برای شاگردان کی‌روش دشوار است و احتمالا نبرد فیزیکی در این میدان حرف اول را می‌زند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


لبنانی‌ها که در مقدماتی جام جهانی ایران را در بیروت شکست داده بودند، با آن نتیجه تا آستانه حذف ایران از جام جهانی پیش رفته بودند و حالا این شاگردان کی‌روش هستند که می‌خواهند با شکست این تیم آنها را از گردونه رقابت‌های جام ملتهای آسیا حذف کنند.

تیم ملی ایران در بازی رفت برابر لبنان با پنج گل به برتری رسید و دیدار قبلی‌اش برابر تایلند را که روز جمعه برگزار شده بود را هم این تیم با پیروزی مقتدرانه سه بر صفر پشت سر گذاشت تا همه علاقمندان به فوتبال در ایران به این تیم با امیدواری بیشتری نگاه کنند. تیم ملی فوتبال ایران برابر تایلند نشان داد در صدد هماهنگی بیشتر بازیکنان ایرانی شاغل در اروپا با سایر بازیکنان است و دیدار با لبنان فرصت مجددی برای کی‌روش است تا با تیمی که بنظر می‌رسد برای جام جهانی انتخاب کرده شیوه‌های مختلف تاکتیکی را آزمایش کند.

کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی ایران در اظهار نظری گفته بود به هیچ وجه لبنان را دست کم نمی‌گیرد و از شاگردانش می‌خواهد تا حریف را در بیروت شکست دهند و همین امر ثابت می‌کند که ایران به یک امتیاز این دیدار قانع نیست.

در دیگر دیدار این گروه کویت به مصاف تایلند حذف شده می‌رود و در صورت پیروزی برابر این تیم احتمالا مسافر دوم جام ملتهای استرالیا خواهد بود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016