یکشنبه 3 آذر 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

بانوی ملی‌پوش گلف ایران: در تمرینات با خطرات جانی روبرو می‌شویم

بر اساس گفته یکی از بانوان ملی‌پوش گلف ایران، تمرین‌های آنها در لرستان موجب به خطر افتادن جان آنها می‌شود!

زیبا مردانی در گفت‌وگو با خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، درباره وضعیت فعلی لیگ بانوان گلف ایران اظهار کرد: مسابقه‌های قهرمانی گلف بانوان ایران به عنوان انتخابی تیم ملی نیز محسوب می‌شود اما 2 سال است که بانوان به هیچ گونه رقابت بین‌المللی اعزام نشده‌اند و مسئولان فدراسیون گلف دلیل آن را کمبود بودجه عنوان می‌کنند.

در حال حاضر تعداد مسابقه‌های گلف بانوان نسبت به آقایان بسیار کمتر است که این مسئله مانع پیشرفت بانوان و کاهش انگیزه آنان می‌شود.

عضو تیم ملی گلف لرستان افزود: سال گذشته به دلیل کمبود بودجه فدراسیون، لیگ بانوان برگزار نشد و این در حالی است که هزینه‌های تیم‌هایی که در لیگ شرکت می‌کنند مانند غذا و ایاب و ذهاب از طرف هیات‌های استان پرداخت می‌شود و فدراسیون تنها هزینه خوابگاه و اجاره زمین مسابقه‌ها را پرداخت می‌کند که فکر نمی‌کنم آنچنان هزینه زیادی داشته باشد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


بانوان گلف‌باز دوست دارند به همان میزان که به آقایان توجه می‌شود آنان نیز مورد توجه قرار گیرند چرا که ما خیلی زحمت می‌کشیم و سختی‌های زیادی متحمل می‌شویم اما آن طور که باید علی‌رغم داشتن استعدادهای درخشان به آنان توجه نمی‌شود و به اندازه آقایان به مسابقه‌های برون مرزی اعزام نمی‌شویم تا تجارب بیشتری کسب کنیم.

وی درباره امکانات ورزش گلف در استان لرستان به عنوان یکی از قطب‌های این رشته در ایران گفت: مهم‌ترین مشکل جدی ما نداشتن زمین مناسب برای تمرین است و در حال حاضر در زمین چمنی که شهرداری در اختیار ما قرار داده است تمرین می‌کنیم! که مساحت آن تنها صد متر مربع است و این در حالی است که ضربات بلند ما از آن بیرون می‌رود و مجبور هستیم از محوطه زمین خارج شویم و با گذر از خیابان به آن ضربه بزنیم که علاوه بر اینکه رانندگان مزاحمت‌های زیادی را برای ما ایجاد می‌کنند گذر از خیابان نیز بسیار خطرناک است و خطر برخورد با ماشین ما را تهدید می‌کند!

مردانی افزود: نسبت به شهرهای دیگر هیات‌ گلف لرستان رسیدگی خوبی از لحاظ دادن امکانات به ما می‌کند اما در شهرهایی مانند اصفهان و مسجد سلیمان بازیکنان مجبور هستند وسایل گلف را با هزینه خودشان تهیه کنند. ما چند سال است خواستار تهیه زمین مناسب برای تمرین در استان هستیم اما به آن توجهی نمی‌شود. من 5 سال است عضو تیم ملی گلف ایران هستم اما تاکنون هیچ گونه پولی از این بابت حتی از هیات گلف لرستان نگرفته‌ام و از آنجا که ما لرستانی‌ها سخت‌کوش هستیم فقط به خاطر عشق و علاقه به گلف به آن می‌پردازیم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016