سه شنبه 5 آذر 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

ناکامی بزرگ در فوتبال آسیا، هیچ جایزه ای به ایران نرسید

در مراسم معرفی بهترین های فوتبال آسیا هیچ جایزه ای به کشور ایران نرسید.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ مراسم انتخاب بهترین های فوتبال آسیا در حالی در مالزی برگزار شد که ایران در شش بخش کاندیدا شده بود،اما متاسفانه هیچ جایزه ای به کشور ما نرسید تا این بار هم مثل سال 2009 که در رسیدن به عناوین ناکام بودیم،با دست خالی مقر کنفدراسیون فوتبال آسیا را ترک کنیم.

مسئولان فدراسیون فوتبال که پیش از رفتن به مالزی از گرفتن دو جایزه حرف می زدند احتمالا حالا به این نتیجه رسیدند که قدرت لابی از هر قدرت دیگری برتر است و اگر برقراری روابط نباشد،حتی در صورت شایستگی جایزه ای به ایران نمی رسد. بهتر بود فدراسیون فوتبال ایران وقتی مسئولان فوتبال آسیا را به تهران دعوت کرد، هماهنگی های لازم را با این مسئولان انجام می داد تا جایزه ای که حق ایران و جواد نکونام بود را چین و عراق نبرند.

جواد نکونام در عین شایستگی این بار هم نتوانست عنوان بهترین بازیکن سال آسیا را از آن خودش کند تا گرفتن توپ طلا برای او به یک حسرت تبدیل شود.حسرتی بزرگ که شاید تا آخر عمر بر دل او باقی بماند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


AFC2013winnerslist.jpg

ژنگ ژی بهترین بازیکن آسیا شد
به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ در حالی که جواد نکونام امید زیادی داشت تا به عنوان بهترین بازیکن سال آسیا انتخاب شود،این عنوان به ژنگ ژی از تیم گوانگژوی چین رسید.

نکونام در حالی از رسیدن به توپ طلا باز ماند که به گفته خودش جای این افتخار، در کلکسیون افتخاراتش خالی است. جواد به همراه تیم ملی به جام جهانی صعود کرد و توانست سه بار در بازی مقابل تایلند عنوان بهترین بازیکن زمین را از آن خودش کند. او همراه با استقلال هم به جمع 4 تیم برتر آسیا رسید و نقشی کلیدی در موفقیت ایران در مرحله مقدماتی جام جهانی داشت.

AFC2013winnerslist2.jpg
در هر صورت از آنجا که خود کفاشیان هم در مصاحبه اش با خبرآنلاین عنوان کرده بود اهل لابی بازی نیست و از این کارها نمی کند چینی ها گوی سبقت را ربودند و در سفری که شیخ سلمان به کشورشان داشت لابی های لازمرا انجام دادند تا بازیکن کشورشان عنوان بهترین بازیکن آسیا را از آن خودش کند.

شاید اگر نکونام هم پشتوانه ای داشت و می توانست از لابی های مدیریتی استفاده کند،حالا توپ طلا را برده بود و به عنوان بهترین بازیکن آسیاانتخاب شده بود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016