پنجشنبه 7 آذر 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

ستارگان ميلان برابر پرسپوليس پيروز شدند

مهر ـ تيم فوتبال ستارگان ميلان در ديدار خيريه برابر پرسپوليس تهران در ورزشگاه آزادی تهران به پيروزی دست يافت.

به گزارش خبرنگار مهر، تيم‌های پيشکسوتان پرسپوليس و ستارگان ميلان در ديداری خيريه به مصاف يکديگر رفتند. در اين بازی که از ساعت ۱۵ امروز به قضاوت مسعود مرادی در ورزشگاه آزادی تهران برگزار شد تيم ميلان با نتيجه ۳ بر يک برابر پرسپوليس به برتری دست يافت. گلهای تيم ميلان را دانيل ماسارو ( ثانيه ۵۰)، کريستين آنتيونيوتی(۵۱) و استفان ارانيو(۶۷) به ثمر رساندند. عليرضا امامی‌فر هم در دقيقه ۲۷ گل پرسپوليس را وارد دروازه حريف کرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


نيمه اول اين بازی با تساوی يک بر يک خاتمه يافت. هنوز بازيکنان دو تيم در زمين خود را پيدا نکرده بودند که تيم ميلان به گل رسيد. پاس عمقی گنارو گتوزو به زونيمير بوبان رسيد و اين بازيکن هم در مصاف تک به تک با سلطانی توپ را درون دروازه قرار داد.. بعد از اين گل ميلان يک دو بار ديگر روی دروازه پرسپوليس خطرساز شد اما پرسپوليس کم کم خود را در زمين پيدا کرد و تعادل را برقرار کرد..

در دقيقه ۲۷ بازی بود که قرمزها روی پاس به عقب محمدخانی برای امامی فر و ضربه زمينی او به گل تساوی دست يافتند. بازيکنان ميلان که کاربونی را به خاطر مصدوميت از دست داده بوند در ادامه کار بارها به قضاوت مسعود مرادی اعتراض داشتند.

پرسپوليس نيمه دوم را با توجه به بازيکنان جوانتری که در ترکيب خود جای داده بود بازی را خوب شروع کرد. شوت زمينی مهدوی‌کيا که از پشت محوطه جريمه نواخته شد و با فاصله نزديک از کنار تير عمودی به بيرون رفت نخستين خطر جدی در وقت دوم بازی بود.

در دقيقه ۵۱ اين ديدار ميلان به گل دوم خود رسيد. کريستين آنتونيوتی توپی را که مدافعان پرسپوليس به خوبی دفع نکرده بودند با ضربه سر درون دروازه قليچ قرار داد. پس از اين گل هم تيم ميلان بهتر از پرسپوليس ظاهر شد و موقعيت های بيشتری را ايجاد کرد.

در دقيقه۶۵ بازی بود که مسعود مرادی خطای آشکار روی بوبان را خطای پنالتی اعلام نکرد. قبل از آن هم ميناوند با يک تکل به موقع از تک به تک شدن مهاجم ميلان با نکيسا ممانعت کرده بود. تيم ميلان در دقيقه ۶۷ به گل سوم خود رسيد. پاس ابراهيم با را استفانو ارانيو را با يک ضربه چيپ دقيق از پشت محوطه جريمه درون دروازه نکيسا قرار داد.

پرسپوليس بعد از اين گل تلاش کرد فاصله را کاهش دهد. شوت يوسفی که روسی آن را مهار کرد يکی از موقعيت های سفيدپوشان پرسپوليس در اين لحظات بود. در دقيقه ۷۳ پرسپوليس صاحب يک ضربه کاشته شد که ضربه مهدوی کيا را دروازه بان تيم ميلان مهار کرد.

در دقيقه ۷۸ پايان رافت موقعيت خوبی برای گلزنی داشت ولی ضربه سر او راهی به چارچوب نيافت تا اين فرصت هم از دست برود.

بهروز سلطانی، فرشاد پيوس(۳۱- مهدی مهدوی‌کيا)، ناصر محمدخانی(۲۹- مرتضی کرمانی مقدم)، محمد پنجعلی، مرتضی فنونی زاده، رضا شاهرودی(۲- عليرضا امامی فر)، حميد درخشان، حميد استيلی، محسن عاشوری، پژمان جمشيدی و کريم باقری يازده بازيکنی بودند که در نيمه نخست برای تيم پرسپوليس رفتند.

در نيمه دوم وحيد قليچ(۹۰- نيما نکيسا- ۷۵ سعيد عزيزيان)، محمد پنجلعی(۵۷- يونس باهنر)، علی انصاريان، پژمان جمشيدی(۵۹- مهرداد ميناوند)، عليرضا امامی‌فر(۶۹- رحيم يوسفی)، مهدی مهدوی کيا، مرتضی کرمانی مقدم(۶۴- ادموند بزيک)، مهدی تارتار، رضا جباری(۶۵- پايان رافت)، بهنام ابوالقاسم پور و حسن شيرمحمدی از ابتدا در ترکيب پرسپوليس قرار گرفتند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016