جمعه 15 آذر 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

دژاگه: از اینکه نخستین گلم را برای فولام زدم خوشحالم

اشکان دژاگه بازیکن ایرانی فولام در شکست 2 بر یک فولام مقابل تاتنهام تنها گل تیمش و نخستین گل خود با پیراهن فولام را به ثمر رساند.
به گزارش خبرگزاری مهر، دژاگه در مصاحبه بعد از به ثمر رساندن نخستین گل خود برای فولام گفت: از اینکه موفق شدم نخستین گلم را برای فولام به ثمر برسانم خوشحالم اما نتیجه خوبی مقابل تاتنهام کسب نکردیم چون خیلی خوب بازی کردیم، تک تک بازیکنان عمکرد خوبی داشتند اما فکر می کنم کمی بدشانس بودیم.

وی افزود: در نیمه اول 2 یا 3 موقعیت خیلی خوب گلزنی داشتیم البته تاتنهام هم موقعیت‌های خوبی روی دروازه ما ایجاد کردیم. در مجموع بازی زیبایی بود و هر دو تیم عملکرد خوبی داشتند، امیدوارم بتوانیم در بازی بعدی 3 امتیازی را کسب کنیم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


بازیکن پیشین ولفسبورگ ادامه داد: همه بازیکنان برای این بازی آماده بودند و بعد از تغییر کادر همه این احساس را داشتند که باید برای رضایت هواداران بسیار بیشتر تلاش کنند اما متاسفانه نتیجه لازم را کسب نکردیم و امیدوارم یکشنبه بتوانیم بهتر باشیم.

دژاگه در پاسخ خبرنگار که در مورد خوشحالی بعد از گل او پرسید گفت: من برای به ثمر رساندن این گل مدت زیادی را صبر کرده بودم چون وقتی در آلمان بازی می‌کردم معمولا زیاد گل می‌زدم اما اینجا بیشتر از یک سال طول کشید تا در لیگ برتر گل بزنم. از اینکه گل اولم را برای فولام زدم خوشحالم اما باید در روزهای آتی سخت تمرین کنیم تا در پایان بازی بعدی احساس بهتری داشته باشیم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016