شنبه 23 آذر 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا


خواندنی ها و دیدنی ها
بخوانید!
پرخواننده ترین ها

قنبرزاده: به زودی یک روانشناس استخدام می‌کنیم

مدیرعامل باشگاه نفت تهران از حضور یک روانشناس ورزشی در ترکیب کادر فنی این تیم در آینده بسیار نزدیک خبر داد.

منصور قنبرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، درباره وضعیت تیم فوتبال نفت تهران در آستانه هفته‌ هجدهم لیگ برتر فوتبال، اظهار کرد: واقعیت این است که در نقل و انتقالات نیم فصل سعی کردیم با کارشناسی نسبت به جذب بازیکن اقدام کنیم. با وجود این که سه بازیکن خوب خود را به تیم‌های دیگر دادیم، سه بازیکن خوب خود را به تیم‌های دیگر دادیم، سه بازیکن گرفتیم که هر یک می‌توانند برای تیم ما وزنه باشد.

وی ادامه داد: نکته مهم این است که در نقل و انتقالات در هزینه‌های تیم صرفه جویی کردیم . سه بازیکن جذب کردیم که 50 درصد از سه بازیکن که رفتند هزینه کمتری دارند. علاوه بر این که پول نیم فصل دوم بازیکنان خروجی را ندادیم، در هزینه‌های تیم هم صرفه جویی شد.

قنبرزاده در ادامه درباره جابجایی‌های صورت گرفته در ترکیب تیمش، گفت: هادی نوروزی به جای مهرداد اولادی به تیم آمد که می‌تواند خیلی موثر باشد. از راه‌آهن مجتبی شیری را گرفتیم که در ادامه را به ما کمک می‌کند و در دروازه‌ شیخ ویسی را به جای مکانی قرار دادیم که یک تغییر تاکتیکی بود. تلاش می‌کنیم که روند خوبمان را ادامه دهیم. به همه بازی‌ها به صورت تک بازی نگاه می‌کنیم چون امتیاز گرفتن در نیم فصل دوم سخت است و باید با حساب و کتاب برابر حریفان قرار بگیریم.

مدیرعامل باشگاه نفت تهران افزود: در موفقیت‌های تیم من کمترین نقش را داشتم. یک تیم کارشناسی پشت کار بود که از تک تک آنها و به ویژه علیپور، رییس سازمان فوتبال نفت تشکر می‌کنم . کادر فنی هم انصافا خیلی زحمت کشیدند که با متانت و حوصله کار را مدیریت کردند. کادر فنی و بازیکنان ما با هم رفیق هستند و این رفاقت در کار و همدلی نوید نتایج خوبی را در آینده می‌دهد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی در ادامه و در پاسخ به این سوال که چقدر برطرف شدن سوء تفاهم‌ بین باشگاه و یحیی گل محمدی را که در تعطیلات نیم فصل به وجود آمده بود در ادامه راه نفت موثر می‌داند، گفت: گل محمدی جزو مربیان با اخلاق فوتبال ماست که با عشق و علاقه کار می‌کند. نمی‌خواهم آن مساله را باز کنم، اما سوء تفاهمی که شکل گرفت و بیشتر به سوء برداشت شبیه بود، از خارج از باشگاه شکل گرفته بود.

قنبرزاده ادامه داد: مساله بر سر رضا نوروزی بود که انصافا خیلی به درد ما می خورد و کلیدی است. خوشبختانه هم او را حفظ کردیم و هم هادی نوروزی را که مورد نظر کادر فنی بود و بازیکن خوبی هم هست جذب کردیم.

وی همچنین درباره این که چه برنامه‌هایی برای دوری تیم از حاشیه‌ها دارد، گفت: در نشست‌های متعدد با بازیکنان تلاش می‌کنیم که آنها را از حاشیه‌ها دور کنیم. در آینده نزدیک هم یک روانشناس ورزشی به تیم اضافه می‌کنیم. نکته کلیدی این است که کادر فنی ما از افراد کار کشته تشکیل شده و فردی مثل دکتر نوشادی هست که به دلیل داشتن دکترای تربیت بدنی ، علاوه بر کار بدنسازی، از آموزشهای روانشناسی هم بهره می‌برد و در تیم به کار می‌بندد. عمده نتایج ما در 15 دقیقه‌ آخر بازی‌ها رقم خورده که نشان از خوب بودن کار بدنسازی تیم است.

وی افزود: سعی می‌کنیم که روانشناس ورزشی را به تیم اضافه کنیم و همچنین از کادر فنی و بازیکنان حفاظت کنیم. در برهه ای از زمان از بازیکنان خواستیم که مصاحبه نکنند چون فکر می‌کردیم این کار حاشیه‌ها را زیاد می‌کند . همچنین از بازیکنانی که در خوابگاه یا مهمانسرا سکونت دارند خواسته‌ایم که استراحت کافی داشته باشند و حداکثر ساعت 11 بخوابند. علاوه بر این که آنها خودشان مسائل را رعایت می‌کنند ، ما هم نظارت کافی را داریم.

قنبرزاده همچنین گفت: مسائل مختلف از جمله بحث تغذیه، بدنسازی، روانشناسی ورزشی ، مکمل‌های غذایی و دارویی مجاز و تمرین‌های مستمر و به دور از جار و جنجال چیزهایی است که در تیم ما به شدت تحت کنترل است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016