دوشنبه 25 آذر 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا


خواندنی ها و دیدنی ها
بخوانید!
پرخواننده ترین ها

مریم آذرمهر: اوضاع برای تکواندو بانوان خطرناک است!

مربی سابق تیم ملی تکواندو بانوان گفت: اگر همین الان هم آماده‌سازی خودمان را برای مسابقات پیش رو آغاز کنیم دیر است و با این شرایط اوضاع برای بانوان خطرناک است.

مریم آذر‌مهر در گفت‌وگو با خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، درباره وضعیت ملی‌پوشان تکواندو بانوان قبل از بازی‌های آسیایی اینچئون، اظهار کرد: آغاز این مسابقات نزدیک نیست، اما دور هم نیست مخصوصاً برای بانوان که از استانداردها عقب‌تر هم هستند. اوضاع برای بانوان خطرناک است. اگر همین الان هم شروع کنیم دیر است. فدراسیون باید یک فکر اساسی در این باره کند.

آذرمهر درباره آماده‌سازی تیم تصریح کرد: در حال حاضر مسابقاتی در منچستر برگزار می‌شود. سطح این مسابقات بسیار بالاست و فدراسیون تصمیم درستی گرفته که بانوان را به این رقابت‌ها اعزام نکرده است، اما مدتی دیگر که بازیکنان بخواهند به مسابقات آسیایی بروند احتیاج به تمرین دارند. بازیکنان ما بعد از پنج ماه تمرین به مسابقات جهانی رفتند، اما مدالی را کسب نکردند، زیرا زمان کافی نبود در حالی که باید تمرینات مستمر باشد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


مربی سابق تیم ملی تکواندو بانوان درباره اردوهای تدارکاتی گفت: در گذشته هم که در تیم بودم، بارها گفتم که دختران ما نیاز به بازی با بهتر از خودشان را دارند. تعداد معدودی بانوان تکواندوکار در ایران هستند که جزو بهترین‌ها هستند. وقتی بازیکنان با هم مبارزه می‌کنند همه در یک سطح هستند در حالی که باید آموخته‌های خود را در مبارزه با یکی بهتر از خودشان تمرین کنند. ما برعکس عمل می‌کنیم و یکدفعه بچه‌ها را بدون تمرین خوب به یک میدان بزرگ می‌فرستیم و می‌خواهیم از آنها امتحان بگیریم. متاسفانه لیگ بانوان هم آنقدر قوی نیست که مثل لیگ پسران بازیکنان آمادگی کامل داشته باشند. پسران و دختران ما خیلی با هم متفاوتند.

او درباره کادر فنی اظهار کرد: کادر فنی یک تیم باید مستمر در تیم حضور داشته باشد. زمانی که مربی ضعف و قوت یک بازیکن را کاملا متوجه می‌شود و می‌خواهد روی آن کار کند تعویض می‌شود که این بدترین حالت برای یک مربی است. به نظرم کادری که همراه تیم به بازی‌های کشورهای آسیایی رفت باید با تیم ادامه می‌داد. نباید با هر بازی مربی را عوض کنند. وقتی کادر عوض می‌شود امکان دارد با سلیقه مربی جدید بازیکنان هم عوض شوند و مشکلاتی ایجاد شود.

مریم آذر مهر پیش‌بینی خود را از آینده این وضعیت این گونه بیان کرد: هنوز چیزی شروع نشده که بخواهد آینده داشته باشد. باید اجازه بدهیم تمرینات شروع شود بعد وضعیت مشخص می‌شود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016