پنجشنبه 12 دی 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا


خواندنی ها و دیدنی ها
بخوانید!
پرخواننده ترین ها

هومن افاضلی سرمربيگری تيم فوتبال زير ۲۲ سال را پذيرفت

تهران - ايرنا - «هومن افاضلی» عصرامروز (چهارشنبه) در جلسه ای با «علی کفاشيان» رييس فدراسيون فوتبال، سرمربيگری تيم فوتبال زير ۲۲ سال ايران را پذيرفت.

«هومن افاضلی» چهارشنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ايرنا با بيان اينکه فهرست نهايی تيم فوتبال زير ۲۲ سال کشورمان به کميته برگزار کننده نخستين دوره مسابقه های فوتبال قهرمانی زير ۲۲ سال آسيا ارسال شده و امکان هيچ تغييری در آن وجود ندارد، اظهار داشت: در جلسه ای که با رييس فدراسيون فوتبال داشتم، هدايت اين تيم را بر گردنم گذاشتند، البته اگر اين عنوان را نمی پذيرفتم بايد به عنوان مدير فنی، تيم را همراهی می کردم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی با تشکر از «عليرضا منصوريان» سرمربی مستعفی اين تيم ادامه داد: منصوريان برای اين تيم خيلی زحمت کشيد و اميدوارم به خاطر زحماتی که متحمل شده است، دوباره به اين تيم بازگردد!

سرمربی جديد تيم فوتبال زير ۲۲ سال ايران در باره دلايل استعفای منصوريان نيز تصريح کرد: شرايط کار نسبت به گذشته سخت تر شده است و منصوريان به خوبی به اين موضوع اشراف داشت اما با توجه به اين وضعيت تصميم به کناره گيری گرفت و به طور رسمی استعفای خود را تقديم رييس فدراسيون فوتبال کرد.

افاضلی در باره تازه ترين شرايط اين تيم نيز ادامه داد: تيم روز ۲۰ دی ماه به مسابقه های فوتبال قهرمانی زير ۲۲ سال آسيا در عمان عزيمت می کند و از اين رو فرصت کافی نداريم و با نفرات دعوت شده می رويم.

وی در باره اينکه اگر اين تيم در رقابت های قهرمانی آسيا شرکت نکند، چه جريمه ای برای فوتبال ايران در نظر گرفته می شود، ادامه داد: اگر تيم زير ۲۲ سال کشورمان در اين رقابت ها شرکت نکند، به صورت اتوماتيک وار از رقابت های انتخابی المپيک کنار گذاشته می شويم.

سرمربی جديد تيم فوتبال زير ۲۲ سال ايران ادامه داد: نخستين بازی تيم ما روز ۲۲ دی ماه با ژاپن است و دو روز بعد از آن با استراليا يکی از مدعيان اين رقابت ها ديدار می کنيم و روز ۲۶ دی ماه با کويت که برخلاف اسمش اصلا حريف آسانی نيست، ديدار خواهيم کرد.

افاضلی با اشاره به اينکه تيم ايران اگر هم با نفرات اصلی به اين رقابت ها اعزام می شد، باز هم کار سختی در پيش داشت، تصريح کرد: تيم فعلی تلفيقی از تيم های دوم و سوم ايران است، با اين همه و شرايط موجود، آبرويم را به خاطر ايران و کشورم گرو گذاشتم و به طور حتم از تمامی توان خود برای دفاع از حيثيت فوتبال ايران بهره خواهيم گرفت.

وی در ادامه با بيان اينکه از آنجاييکه تيم به تازگی سرمربی خود را از دست داده و کليدی ترين بازيکنانش را در اين رقابت ها در اختيار نخواهد داشت، از اصحاب رسانه ها خواست آرامش اين تيم را برهم نزنند و بگذارند بازيکنان در اين رقابت ها حداقل توانايی های خود را به رخ حريفان بکشند.

وی بار ديگر از عليرضا منصوريان به دليل اينکه از کادر فنی اش خواست، کنار اين تيم بمانند، تشکر کرد و اظهار داشت: خوشبختانه کادر فنی تغيير نمی کند و ما با اين کادر، تيم را به نخستين دوره مسابقه های فوتبال قهرمانی زير ۲۲ آسيا در عمان می بريم.

افاضلی در خاتمه گفت: روز يکشنبه هفته آينده در اين خصوص نشست مطبوعاتی برگزار خواهد شد و رو در رو با خبرنگاران گفت و گو کرده و به سوالات آنان پاسخ خواهم گفت.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016