چهارشنبه 25 دی 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا


خواندنی ها و دیدنی ها
بخوانید!
پرخواننده ترین ها

فائزه هاشمی: اگر ضد‌ زن‌ها به حوزه المپيک بيايند شرايط را اسفبارتر می‌کنند

ايلنا ـ معاون پيشين بانوان در سازمان تربيت‌بدنی سابق معتقد است اگر کسانی که ضد زن هستند و اهل تحول هم نيستند به حوزه المپيک بيايند، شرايط اسفبار‌تر از اين خواهد شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 



فائزه هاشمی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ايلنا درباره اظهارات نايب رييس کميسيون ورزش مجلس درخصوص انتخابات کميته ملی المپيک که مدعی شده بود فائزه هاشمی به دنبال يارگيری برای شرکت در اين انتخابات است، اظهار داشت:حتی اگر يارگيری هم باشد چه اشکالی دارد؟ کسانی که در ورزش کشور سابقه‌ای دارند و در اين حوزه کار کرده‌اند و فعاليت‌های مختلفی در اين حوزه داشته‌اند بايد در اين مورد دغدغه داشته باشند که چه کسانی در مناصب مختلف ورزش قرار می‌گيرند.

وی افزود: در اين مورد نيز ما دغدغه داريم که چه کسانی به کميته ملی المپيک راه می‌يابند. دغدغه وجود دارد که اين افراد سوابق خوبی داشته باشند و ايده‌هايی که بتواند به شکل‌گيری يک جريان فعال و روند مثبت کمک کند و بتواند ورزش کشور را پويا کند و به‌خصوص در حوزه ورزش بانوان بتواند فعاليت‌های مثبتی داشته باشد.

وی با بيان اينکه خيلی طبيعی است که چنين افرادی در اين حوزه به يارگيری مشغول باشند، ادامه داد: با اين همه من به آن معنا يارگيری نمی‌کنم. شايد در حوزه‌ای که ما بتوانيم لااقل يک نايب رييس خانم داشته باشيم، بله. فعاليت‌هايی در اين زمينه هست.

فائزه هاشمی در ادامه افزود: البته برای کانديدا‌ها و کسانی که در اين حوزه فعاليت می‌کنند ايده و نظريه دارم. دلايلی دارم که اين فرد باشد و آن فرد نباشد و اين ايده‌ها و نطريات مبتنی بر سوابق و تجربه‌هاست. اگر در اين مورد نيز کسی از من سوالی کرده نظراتم را گفته‌ام و باز هم خواهم گفت. اين امر به معنی يارگيری نيست.

معاون پيشين بانوان در سازمان تربيت‌بدنی سابق ادامه داد: آدم‌هايی که در حوزه المپيک قرار می‌گيرند بايد حقوق زنان را رعايت کنند. بايد مديريت زنان را به رسميت بشناسند. بايد اهل تحول باشند تا بتوانند اين شرايط اسفبار را تغيير دهند و جان تازه‌ای به مجموعه بدمند.

هاشمی با بيان اينکه ما بايد بتوانيم جايزه‌های بين‌المللی را کسب کنيم، گفت: بايد تيم‌های خوب اعزام کنيم. بايد کاری کنيم که ورزش پيشرفت کند اما اين امر با آدم‌هايی که اهل تحول نيستند و همواره در دولت‌هايی بوده‌اند که سياست‌هايشان اين وضع را ايحاد کرده امکان‌پذير نيست. اين آدم‌ها به درد اين کار نمی‌خورند. شايد با حضور اينها کار يکی- دو درصد تغيير کند ولی اين اندازه کافی نيست.

وی در پايان گفت: کسانی که اهل تحول نيستند و ضد زن هستند نمی‌تواند در اين زمينه مثمرثمر باشند و شرايط فعلی را اسفبار‌تر خواهند کرد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016