سه شنبه 29 بهمن 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا


خواندنی ها و دیدنی ها
بخوانید!
پرخواننده ترین ها

شکایت باشگاه پیکان از مدیرعامل راهیان کرمانشاه

مدیرعامل باشگاه پیکان از شکایت این باشگاه از مدیرعامل باشگاه راهیان کرمانشاه به خاطر اظهارات اخیرش خبر داد.
به گزارش خبرگزاری مهر، علی اصغر ملکیان در واكنش به اظهارات مدیر عامل تیم راهیان كرمانشاه ضمن بیان مطلب فوق گفت: مدیرعامل تیم راهیان كرمانشاه بداند این نوع مصاحبه‌های غیر ورزشی و غیر حرفه‌ای دیگر منسوخ شده و محلی از اعراب در محافل ورزشی ندارد، قطعا تهمت‌ها و افتراهای آقای كریمی از مراجع ذی‌صلاح پیگیری خواهد شد.

وی ضمن اشاره به اظهارات غیر ورزشی و غیر حرفه‌ای كریمی مدیر عامل تیم راهیان كرمانشاه تاکید کرد: واقعا از اصول حرفه‌ای و اخلاقی بدور است كه مدیر عامل تیمی كه در هفته آتی با تیم پیكان بازی دارد، اتهامات ناروا و توام با تهمت‌ها و افتراهای نثار تیم ما و رئیس كمیته داوران کند.

مدیرعامل باشگاه پیکان اضافه کرد: اینكه تیم ایشان برابر یزد لوله نتیجه نگرفته و بازی را واگذار كرده، نمی‌بایست فرافكنی كرده و آسمان و ریسمان را به هم ببافد، دیگران را متهم کرده و سلامت جامعه شریف داوری را زیر سئوال ببرد و مطالب كاملا خلاف واقع و كذبی را به این باشگاه مطرح کند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی در ادامه اظهار کرد: ایشان اگر حافظه‌شان یاری كند و برنامه‌های لیگ یك را مشاهده كرده باشند، متوجه خواهند شد تیم پیكان در این فصل بارها براساس اشتباهات تاثیرگذار و غیر عمد تیم داوری لطمه و ضرر زیادی متحمل شده و امتیازات زیادی را از دست داده كه صحت این مطالب نیز در كارشناسی‌های داوری در رسانه‌ها بخصوص برنامه لیگ یك مورد تایید قرار گرفته است.

ملكیان خاطرنشان كرد: با وجود اشتباهات مكرر در عملكرد داوری و متضرر شدن تیم پیكان، اما همواره این باشگاه تابع قانون بوده و از مسیر و مجرای درست مبتنی بر قانون موضوعات داوری را پیگیری كرده و هیچگاه زحمات و تلاش‌های تیم‌های دیگر را زیر سوال نبرده است.

وی همچنین یادآور شد: قطعا این نوع جوسازی‌ها و تخریب‌های رسانه‌ای رفتاری غیر ورزشی و غیر حرفه‌ای بوده و این نوع مصاحبه‌ها دیگر منسوخ شده است. در اینجا تاكید می‌کنم این مصاحبه سراسر كذب و بهتان برای ایشان پیامد و تبعات قانونی خواهد داشت زیرا ما این موضوع را به جدیت از مراجع ذیصلاح پیگیری خواهیم كرد.

مدیرعامل باشگاه پیکان همچنین گفت: در همین جا از كمیته محترم انضباطی و اخلاق فدراسیون فوتبال تقاضا دارم اظهارات همراه با تهمت و افترای آقای كریمی بررسی و تصمیم گیری و برخورد لازم صورت گیرد تا ایشان براحتی به خود اجازه ندهد كه جایگاه داوری و عملكرد این باشگاه را بی‌ارزش و بی اعتبار جلوه دهد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016