شنبه 2 فروردین 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

پروین:آرزویم در سال 93 قهرمانی پرسپولیس است

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، علی پروین در گفت: سال نو و عید نوروز را به همه هموطنان به ویژه جامعه ورزش کشور و خانواده بزرگ پرسپولیس تبریک و شادباش گفته و برای همه تندرستی و سلامتی و موفقیت را از خداوند آرزو می کنم.

وی افزود:به هواداران عزیز پرسپولیس، مربیان، ورزشکاران، مدیران و پرسنل باشگاه آغاز سال نو را تبریک گفته و برایشان سلامتی و قهرمانی پرسپولیس در آغاز سال نو را آرزو کرده و امیدوارم تیم فوتبال پرسپولیس بتواند در سه بازی باقی مانده در سایه تلاش و درایت کادرفنی و بازیکنان، حمایت همه جانبه هواداران به مقام قهرمانی دست یافته و دوستدارانش را سربلند کند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


مدیرعامل پرسپولیس تاکید کرد:در سال 93 قطعا اتفاقات مهمی برای پرسپولیس رخ خواهد داد. با توجه به موضوع خصوصی سازی و واگذاری پرسپولیس به بخش خصوصی شاید بتوان گفت که پس از چند دهه یک اتفاق تاریخی و مهم در باشگاه پرسپولیس رخ می دهد که امیدوارم مسئولان دولت، وزارت ورزش و سایر دست اندرکاران این امر مهم بتوانند درباره خصوصی سازی پرسپولیس بهترین تصمیم را گرفته و در نهایت هرچه خیر و صلاح پرسپولیس است همان شود. آرزو می کنم پرسپولیس در سال جدید با کمترین مشکلات مواجه بوده و باشگاه بتواند با حل و فصل مشکلات و موانع موجود به تعهدات خود عمل نماید.

علی پروین در پایان گفت: با توجه به شروع دوباره لیگ برتر در تعطیلات نوروزی اعضای تیم درگیر تمرین و مسابقه خواهند بود و هواداران ما قطعاً در سه بازی آینده با تمام وجود از تیم حمایت می کنند و نیازی نیست که بگوییم این حمایت ها تا چه اندازه در قهرمانی پرسپولیس می تواند تاثیرگذار باشد. هواداران هوشیار هستند و تا دقیقه 90 بازی ها به حمایت از تیم محبوب خود خواهند پرداخت تا در قهرمانی پرسپولیس نقش خود را ایفا کرده و در آن سهیم باشند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016