دوشنبه 18 فروردین 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

دایی:شرمنده مردم و هواداران هستیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران بعد از تساوی دو بر دو تیمش درهفته بیست و نهم لیگ برترمقابل راه آهن سورینت گفت:مابادست خودمان خود را از قهرمانی دور کردیم و شرمنده مردم و هواداران هستیم.

به گزارش ایرنا، علی دایی بعد ازاین بازی به خبرنگاران افزود: روی دو اشتباه دو گل بد خوردیم و شانس بزرگی را برای قهرمانی از دست دادیم ، فوتبال همین است و اگر گل نزنید گل می خورید.

وی اضافه کرد: من و بازیکنان شرمنده مردم هستیم و هواداران بعد از سال ها می خواستند قهرمانی را جشن بگیرند ولی نشد.

دایی با بیان اینکه در دیدار مقابل راه آهن از عملکرد چند بازیکن راضی نیست، افزود : اگر بازیکنان از فرصت های خود به خوبی استفاده می کردند با حاشیه امنیت خوبی دقایق پایانی بازی را سپری می کردیم اما متاسفانه بر روی یک اشتباه، امیدهای خود را برای قهرمانی از دست دادیم.

دایی درمورد تاثیرحواشی اخیر باشگاه پرسپولیس بر عملکرد بازیکنان گفت:بدون شک این موردبی تاثیر نبود اما این موضوع نمی تواند توجیه مناسبی برای توقف پرسپولیس مقابل راه آهن باشد،ما در داخل زمین، دو امتیاز حساس را از دست دادیم.

وی از آنچه که رفتارهای دوگانه دیروز و امروز برخی مسئولان وزارت ورزش عنوان نمود، اظهار تعجب کردوگفت:اگرکسی ورزش رابفهمدهیچگاه درمورد فوتبالیست های میلیاردی سخن نمی گوید.

دایی تصریح کرد:اگرامروز پرسپولیس 70 میلیارد تومان بدهی دارد، این بدهی را همان مدیرانی که شما انتخاب کرده اید، به وجود آورده اند.

سرمربی تیم پرسپولیس اضافه کرد:چرا بعد ازتغییر هر مدیر عاملی در دوره های گذشته، حسابرسی از باشگاه انجام نمی شد تابدهی باشگاه مشخص شود؟

وی با بیان اینکه ما بدهی های باشگاه را به وجود نیاورده ایم، گفت : متاسفانه مدیرانی که ازورزش وفوتبال سررشته نداشتند،بدهی های میلیاردی را به پرسپولیس تحمیل کرده اند.

دایی خطاب به مسئولان وزارت ورزش و جوانان گفت : قیمت بازیکنان را همان مدیرانی که شما انتخاب کرده اید، بالا بردند و بدون شک سیاستی که در پیش گرفته اند، اشتباه است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی با بیان اینکه عابدینی و محلوجی باشگاه را خصوصی کردند، افزود : دولت از آنان شکایت کرد و دوباره این دو باشگاه را از حالت خصوصی خارج کردند تا از منافع اجتماعی آنها استفاده کند اما حاضر نیستند که برای این دو باشگاه خرج کنند.

دایی گفت : در هیچ جای دنیا، سخنگوی یک وزارتخانه در مورد مسائل فوتبال سخن نمی گوید اما در ایران چنین اتفافاتی به سادگی رخ می دهد.

وی با بیان اینکه فوتبال باعث نشاط در جامعه می شود، اظهار داشت : فوتبال تنها رشته ورزشی درایران است که توانسته مردم را به خیابان ها بکشاند.

دایی با یادآوری حضور مردم بعد از صعود به جام جهانی و دیدار تیم ملی فوتبال ایران باآمریکا و استرالیا افزود:اگر ورزشگاه 100هزارنفری برای یک رشته ورزشی ساخته می شود، حتما آن رشته جذابیت های خاص خود را دارد و چرا تلویزیون اینقدر به فوتبال اهمیت قائل است ؟

سرمربی تیم پرسپولیس گفت: متاسفانه اظهاراتی که از سوی برخی مدیران مطرح می شود، دور از واقعیت و با جو ورزش سازگار نیست.

وی درموردشروط وزارت ورزش برای پرداحت حقوق بازیکنان وکادرفنی پرسپولیس اظهار داشت : ایا این مسئله که عنوان شده است 50 درصد قرارداد بازیکنان را بدهید و از کادر فنی تخفیف بگیرید، شرط گذاشتن نیست.

دایی به جلساتی که از بهمن ماه گذشته برای اجاره دادن باشگاه پرسپولیس برگزار شد،اشاره کردوگفت:شرکتی که خواستاراجاره باشگاه بود،روز28 اسفند ماه چک 5 میلیارد تومانی بانک پاسارگاد را آورده بود علاوه بر آن قراربود 7 میلیارد تومان هم اردیبهشت ماه و 30 میلیارد تومان را برای فصل آینده پرداخت کند.

وی ادامه داد : اما با توجه با اینکه وزارت ورزش نتوانست برند پرسپولیس را در متن قرارداد لحاظ کند،تمامی تلاش ها برای اجاره این باشگاه از بین رفت.

دایی بابیان اینکه همیشه به دنبال حق و حقوق بازیکنان پرسپولیس بوده است، گفت : از اول عید قول دادند که پول بازیکنان را به آنان پرداخت کنند، اما بودجه را به حساب فدراسیون واریزکردندو تاکنون، پولی به بازیکنان پرداخت نشده است.

سرمربی پرسپولیس اضافه کرد: امیر رضا خادم نماینده تام الاختیار وزارت ورزش و جوانان در واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس بعد ازلغو اجاره دادن باشگاه به من گفت الان دومیلیاردتومان وچکی دو میلیاردتومانی برای اردیبهشت ماه می دهیم تا بازیکنان رضایت دهند و تسویه حساب کنند که این موضوع منطقی نیست.

وی از انتشار آمار اشتباه از سوی برخی مدیران انتقاد کرد و گفت : شخصا روز گذشته با مدیران عامل برخی باشگاه ها و بازیکنان گفت وگو کردم تا مبلغی که باشگاه ها در فصل جاری به بازیکنان پرداخت کرده اند را جمع آوری کنم.

دایی با بیان اینکه پرسپولیس جزو چهار تیم پایین جدولی در پرداخت حقوق بازیکنان است، فهرست پرداختی های اکثر باشگاه ها را برای خبرنگاران اعلام کرد .

وی در مورد اعتراض هواداران در پایان بازی گفت:آنان دوست داشتند تا تیم برنده شود اما بازیکنان تمام تلاش و غیرت خود را برای پیروزی انجام دادند اما بر روی دو اشتباه، دو امتیاز ارزشمند را از دست دادیم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016