دوشنبه 1 اردیبهشت 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا


خواندنی ها و دیدنی ها
بخوانید!
پرخواننده ترین ها

سخت ترين سال ورزشی علی دايی

تهران - ايرنا - سرمربی تيم فوتبال پرسپوليس تهران گفت: هواداران خيلی از مشکلات را نمی دانند و امسال سخت ترين سال زندگی ورزشی ام بود.

به گزارش ايرنا، «علی دايی» روز يکشنبه در گفت و گو با سايت رسمی باشگاه پرسپوليس تهران و در حاليکه قصد داشت از بازگو کردن دقيق مشکلات تيم پرسپوليس در فصل جاری خودداری کند، اظهار داشت: به جز يک يا دو تيم، بقيه تيم ها کيفيت خوب و بالايی داشتند، همين که تکليف قهرمانی و سقوط تيم ها تا هفته پايانی مشخص نبود، نشان دهنده رقابت نزديک تيم ها با يکديگر بود و همه ديدند در هفته پايانی پنج تيم برای قهرمانی می جنگيدند.

وی افزود: همين نکته کافی است که بگوييم از نظر فنی و کيفی رقابت های ليگ برتر نسبت به سال های گذشته وضعيت بهتری داشت و خوشبختانه فوتبال پاکی را در هفته های پايانی شاهد بوديم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


سرمربی تيم فوتبال پرسپوليس درعين حال از سکوت برخی کارشناسان در اين باره گلايه کرد و افزود: خيلی ها در اين باره سکوت کردند و اظهارنظری نداشتند. ما عادت کرديم در باره زشتی ها و نيمه خالی ليوان حرف بزنيم و صحبت کنيم و اين ها را به نمايش بگذاريم اما کارهای قشنگی مثل اين موضوع را اهميت نداده و روی آن مانور نمی کنيم. اين يکی از ضعف های فوتبال ماست. اول خودم را می گويم و بعد ديگران را، ما بايد به نيمه پر ليوان و اتفاقات خوب هم تا آن جايی که ظرفيت آن وجود دارد بپردازيم.

وی در باره برگزاری مسابقات و برنامه ريزی سازمان ليگ در سيزدهمين دوره ليگ برتر فوتبال نيز گفت: سازماندهی مسابقه ها نسبت به سال های گذشته شرايط بهتری داشت و در عين حال معتقدم ما توانايی آن را داريم بهتر از اين هم مسابقات را برگزار کنيم.

دايی گفت: در نظر گرفتن برنامه های مدون و تقويمی که مدام جابجا نشود و برنامه رقابت ها چند هفته به چند هفته اعلام نشود، موضوع مهمی است که اميدوارم در سايه تلاش مسوولان برنامه ريز و همکاری با تيم ملی فوتبال و باشگاه های حاضر در رقابت های ليگ آسيا شاهد آن باشيم.

دايی در باره قهرمانی تيم فولاد خوزستان نيز گفت: به کادر فنی، بازيکنان و مسوولان اين باشگاه برای کسب عنوان قهرمانی ليگ برتر تبريک می گويم. آنها يک باشگاه سازمان يافته و برنامه محور هستند و برهمين اساس توانستند بار ديگر به مقام قهرمانی دست پيدا کنند. حسين فرکی مربی موفق و بزرگ من است و امسال تيم خوبی را از نظر فنی و ساختاری روانه مسابقات کرد و به وی بار ديگر قهرمانی تيمش را تبريک می گويم.

سرمربی تيم فوتبال پرسپوليس در خصوص عملکرد تيم خود در سيزدهمين دوره رقابت های ليگ برتر اظهار داشت: بهتر است ديگران در اين باره نظر دهند اما نکته مهمی که وجود دارد، بودن مشکلات و تاثيرگذاری آن در عملکرد کادر فنی، بازيکنان و همه دست اندکاران است. قبل از هر چيز می خواهم از تلاش تمامی همکاران خود تشکر کنم که خيلی از مشکلات، کاستی ها و يک فصل پرتنش را سپری کرده و نهايت تلاش و همت خود را به خرج دادند.

دايی افزود: ما مشکلات بسيار زيادی داشتيم و يک روز هم آرامش وجود نداشت. با اين همه فکر می کنم خيلی خوب نتيجه گرفتيم.

خيلی ها عليه تيم صحبت کردند، مدام حرف از تغيير مديرعامل و اعضای هيات مديره بود و اين موارد اثر منفی روی تيم می گذاشت. به همين دلايل پرسپوليس آرامش نداشت و حاشيه ها يکی پس از ديگری بوجود می آمد. در اين مدت سعی کردم اجازه ندهم اين مشکلات و حواشی به تيم سرايت کند.

سرمربی تيم فوتبال پرسپوليس اظهار داشت: فصل گذشته در دوران مربيگری و چه در سال هايی که فوتبال بازی می کردم،

سخت ترين و پرحادثه ترين فصل ورزشی ام بود و چيزهايی را تجربه کردم که تاکنون تجربه نکرده بودم. به جرات می گويم هواداران هنوز خيلی چيزها را در باره اتفاقات امسال و مشکلات تيم نمی دانند، حتی رسانه ها هم از برخی اتفاقات و مشکلاتی که برای تيم به وجود می آمد، خبر ندارند.

دايی در باره برنامه های خود برای فصل آينده تيم پرسپوليس نيز ادامه داد: برنامه و تقويم کاری ما مشخص است. اين تقويم کاری شامل زمان شروع تمرينات، مکان برگزاری اردوهای آماده سازی، زمان برگزاری بازی های تدارکاتی و همچنين فهرست تيم فصل آينده است. تمامی اين موارد را بلافاصله پس از پايان ليگ برتر

آماده کردم تا به محض اينکه وضعيت باشگاه مشخص شود و يا از من برنامه خواستند، آن را ارايه کنم.

البته بايد بگويم در تهيه فهرست بازيکنان سعی کرده ام تغييرات زيادی نداشته باشيم و اسکلت و استخوان بندی تيم حفظ شود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016