دوشنبه 15 اردیبهشت 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

بودجه تمدید قرارداد کی‌روش را نداریم

ئیس فدراسیون فوتبال با تاکید بر اینکه در حال حاضر فدراسیون فوتبال نمی‌تواند بودجه تمدید قرارداد با کی‌روش را تامین کند، گفت: اگر پاسخ کی‌روش به پیشنهاد ما منفی باشد آنگاه سراغ گزینه‌های دیگر خواهیم رفت.
به گزارش خبرنگار مهر، علی کفاشیان که عصر امروز یکشنبه برای بازدید از نمایشگاه کتاب به مصلی تهران رفته بود، در خصوص تمدید قرار داد با کی‌روش پس از جام جهانی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در حال حاضر فدراسیون فوتبال نمی‌تواند بودجه تمدید قرار داد با کی‌روش را تامین کند. اگر این اتفاق بیفتد اولویت ما تمدید قرارداد با کی‌روش است چون وی تیم ملی را ساخته است.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا فرکی جایگزین کی‌روش خواهد شد، اظهار داشت: بازهم تاکید می‌کنم اولویت ما حفظ کی‌روش بوده و تمام تلاش خود را در این خصوص خواهیم کرد، اگر کی‌روش به پیشنهاد ما جواب منفی بدهد به سراغ گزینه‌های دیگر خواهیم رفت.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


کفاشیان در همین خصوص افزود: در حال حاضر شرکت فناپ حامی تیم ملی بوده و اگر فعالیت خود را به خوبی انجام دهد می‌توانیم کی‌روش را نگه داریم. مردم هم باید از این شرکت حمایت کنند و با حضور در سامانه پیامکی که راه اندازی کرده است به تیم ملی کمک کنند.

وی ادامه داد: ما خواستار حمایت همه جانبه از تیم ملی هستیم و در صورتی که از سامانه صنام استقبال خوبی شود ما نیز می‌توانیم پشتیبانی بیشتری را از تیم ملی انجام داده و حتی کی‌روش را نیز حفظ کنیم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا در انتخاب اعضای هیات مدیره دو باشگاه استقلال و پرسپولیس، وی نیز مورد مشورت قرار گرفته است، خاطر نشان کرد: قرار بود در خصوص انتخاب اعضای هیات مدیره پرسپولیس با من رایزنی صورت گیرد اما متاسفانه صورت نگرفت. من در این خصوص گلایه ای از مسئولان ورزش ندارم. در حال حاضر فدراسیون فوتبال در انتخاب اعضای هیات مدیره این دو باشگاه نقشی ندارد و اگر قرار بود ما نقشی داشته باشیم در عزل و نصب آنها نیز نقش داشتیم.

رئیس فدراسیون فوتبال در پاسخ به پرسش خبرنگاری که گفته بود چرا دو باشگاه استقلال و پرسپولیس با اینکه بودجه ای ندارند اما با بازیکنان خود قرارداد میلیاردی می بندند، با خنده گفت: حال شما خوبه! مسئولان این دو باشگاه مجبورند قراردادهای اینچنینی ببندند!

وی در خصوص اینکه شانس امارات برای کسب میزبانی جام ملت های آسیا بیشتر از ما است، گفت: در حال حاضر ما همه تلاش خود را می کنیم تا میزبانی را از اماراتی ها بگیریم.

کفاشیان در پاسخ به پرسش خبرنگار مهر، مبنی بر اینکه یکی از رسانه ها مطرح کرده که وزارت ورزش برای حمایت از اردوی تیم ملی کمک 1.5 میلیاردی کرده، در حالی که فدراسیون فقط 300 میلیون تومان برای اردوی آفریقای جنوبی هزینه کرده است، خاطر نشان کرد: آن رسانه اشاره درستی داشته چون فقط هزینه هتل تیم ملی 300 میلیون تومان شد اما آیا تیم ملی هزینه های دیگر مانند بلیط هواپیما، ایاب و ذهاب، اضافه بار، خورد و خوراک و ... نداشته است؟

وی در پاسخ به پرسش دیگر خبرنگار مهر مبنی بر اینکه ملی پوشان و اعضای کادرفنی تیم ملی از کیفیت پایین لباس های خود گله مند هستند، تاکید کرد: چنین مطلبی به هیچ وجه صحت ندارد چون در تولید لباس های تیم ملی کلیه استانداردهای جهانی رعایت شده و از کیفیت لازم برای حضور تیم ملی در جام جهانی برخوردار است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016