شنبه 25 مرداد 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا


پرخواننده ترین ها

کفاشيان: تغيير برخی مفاد قرارداد نبايد موجب ناراحتی کی روش شود


تهران - ايرنا - رييس فدراسيون فوتبال در باره صحبت های اخير سرمربی تيم ملی فوتبال ايران که معتقد بود برخی مفاد قرارداد وی تغيير کرده است، اظهار داشت:برخی مفاد اين قرارداد چون حضور حتمی مربی ايرانی تغيير کرده است و اين مساله ای نيست که باعث ناراحتی شود.

به گزارش ايرنا، علی کفاشيان در پايان نشست با مديران باشگاه ها در جمع خبرنگاران گفت: مشکلی بابت ادامه همکاری اين مربی پرتغالی با فدراسيون فوتبال ايران وجود ندارد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 



وی با اشاره به اينکه سرمربی تيم ملی اعتقادی به حضور سرپرست در اين تيم ندارد،گفت:به همين دليل ازاين پس اين پست در تيم ملی وجود نخواهد داشت.

رييس فدراسيون فوتبال در مورد زمان بازگشت کی روش به ايران تصريح کرد:وی دوست داشت امروز به ايران بازگردد، اما از او خواستيم به دليل مشغله ای که در اين روزها داريم اخر هفته وارد ايران شود.

وی گفت: کی روش پس از امضای قرارداد با فدراسيون فوتبال، در ايران خواهد ماند و کارش را اغاز می کند.

رييس فدراسيون فوتبال در مورد راه اندازی کميته فوتبال کشورهای آسيايی ميانه درکنفدراسيون آسيا عنوان کرد:اين پيشنهاد ما بود و موافقت ابتدايی نيز با آن اعلام شده و هر زمانيکه مصوب شد،کميته فوق با محوريت ايران راه اندازی می شود.

کفاشيان در باره نشستی که امروز درباره حق پخش تلويزيونی انجام شد عنوان کرد: روند مذاکرات را در اختيار مديران باشگاه قرار داديم و مقرر گرديد در همين خصوص بيانيه ای را صادر و در اختيار رسانه ها قرار دهيم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016