پنجشنبه 20 شهریور 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا


پرخواننده ترین ها

برکناری دايی از مربيگری در سايت فيفا

فيفا در ادامه افزوده است: دايی يکی از بزرگترين بازيکنان تاريخ فوتبال ايران است که در دوران حرفه ای خود از سال ۱۹۹۳ تا ۲۰۰۶ موفق به زدن ۱۰۹ گل در ۱۴۹ بازی ملی شده است.

برکناری علی دايی از مربيگری تيم فوتبال پرسپوليس در سايت فدراسيون بين المللی فوتبال (فيفا) بازتاب داشت.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش ايرنا، هیأت مديره باشگاه پرسپوليس روز چهارشنبه علی دايی سرمربی اين تيم را اخراج و حميد درخشان را به عنوان سرمربی جديد اين تيم معرفی کرد.

اکنون سايت فيفا به عنوان بالاترين مرجع حاکم بر فوتبال دنيا به اين اتفاق پرداخته و به نقل از بيانيه باشگاه پرسپوليس نوشته است: دايی اسطوره فوتبال ايران به دليل کسب نتايج ضعيف در ابتدای مسابقات فصل جديد ليگ برتر ايران، برکنار شد.

فيفا در ادامه با اشاره به اينکه دايی ۴۵ ساله در جلسه روز چهارشنبه مسوولان باشگاه جای خود را به حميد درخشان داد، افزوده است: دايی يکی از بزرگترين بازيکنان تاريخ فوتبال ايران است که در دوران حرفه ای خود از سال ۱۹۹۳ تا ۲۰۰۶ موفق به زدن ۱۰۹ گل در ۱۴۹ بازی ملی شده است. وی از بازيکنان سابق پرسپوليس است که بعد از يک دوره حضور به عنوان مربی در پرسپوليس و کسب عنوان قهرمانی درجام حذفی ايران به همراه اين تيم در سال ۲۰۱۱، دوره دوم مربيگری خود در اين تيم را از ماه مه سال ۲۰۱۳ آغاز کرده بود.

فيفا همچنين به سابقه حميد درخشان نيز پرداخته است. مربی ۵۵ ساله ای که بعد از اخراج از تيم داماش گيلان در سال گذشته مربيگری تيمی را نپذيرفته بود و اکنون برای دومين بار است که سکان هدايت پرسپوليس را بر عهده می گيرد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016