پنجشنبه 27 شهریور 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا


پرخواننده ترین ها

کی روش: نام دستيارانم فقط در ذهن من و کفاشيان است

تهران - ايرنا- سرمربی تيم ملی فوتبال ايران گفت : درهای تيم ملی فوتبال ايران باز است و نام دستيارانش را فقط او و کفاشيان می دانند.

به گزارش ايرنا،کارلوس کی روش روزپنجشنبه قبل ازجلسه بامسئولان فدراسيون فوتبال گفت:برگزاری چنين جلساتی کار معمولی است.به دنبال فراهم کردن مقدمات آماده سازی تيم ملی هستيم و تا شروع کارمان پانزده روز فاصله داريم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 



وی در باره دور جديد تمرينات تيم ملی و احتمال دعوت از مهدی رحمتی گفت: سعی می کنم بازيکنانی که با فعل خواستن و انگيزه بالا کار می کنند را به تيم ملی دعوت کنم. درهای تيم ملی به روی همه نفرات باز است، اما من با آناليز بر روی مسائل فنی که انجام می دهم بازيکنان مستعد را انتخاب خواهم کرد. البته در نظر داشته باشيد برای انتخاب نفرات تيم ملی محدوديت داريم و نمی توانيم همه بازيکنان را انتخاب کنيم.

سرمربی تيم ملی فوتبال ايران اضافه کرد:باهمدلی واتحادبه موفقيت می رسيم.علاقه ندارم دود ستگی و تفرقه ايجاد شود. دوباره تکرار می کنم تمام رقبای ما بيرون از خانه هستند و در داخل ايران هيچ رقيبی نداريم.

سرمربی تيم ملی در باره دستياران ايرانی اش، گفت: در زمان مناسب نام دستيارانم را اعلام خواهم کرد. در حال حاضر مارکار آقاجانيان با قدرت به کارش ادامه خواهد داد. مطمئن باشيد تمام اسامی که در روزهای اخير اعلام شده است فقط شايعه هستند. نام دستيارانم فقط در ذهن من و کفاشيان قرار دارد.

کی روش در باره برگزاری اردوی پرتغال و بازی با تيم ونزوئلا، گفت: من راجع به اين مطلب اطلاعی ندارم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016