پنجشنبه 17 مهر 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا

ديدارهای تدارکاتی تيم‌های آسيايی برای جام ملت‌های ۲۰۱۵

تهران - ايرنا - کشورهای شرکت کننده در جام ملتهای آسيا از فرصت ماه اکتبر برای برگزاری ديدارهای دوستانه به منظور آماده سازی خود برای بزرگترين تورنمنت فوتبال قاره کهن آماده می کنند.

تتيم ملی فوتبال ايران دو ديدار دوستانه با تيم های باشگاهی پرتغال انجام خواهد داد. در نخستين ديدار تدارکاتی خود در اردوی پرتغال مقابل تيم استوريل به ميدان خواهد رفت و روز سه شنبه نيز بازی دوستانه ای با تيم صاحب نام بنفيکا، صدرنشين ليگ برتر پرتغال برگزار می کند.

تارنمای کنفدراسيون فوتبال آسيا در گزارشی، نگاهی به برنامه ديدارهای دوستانه تيم های آسيايی افکنده است که برای آماده سازی آنها برای جام ملتهای آسيا برگزار می شود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


قطر - لبنان

برای قطر که در گروه سی با ايران و امارات متحده عربی هم گروه است، ديدار دوستانه مقابل لبنان فرصت خوبی برای آماده سازی اين تيم از رقابتهای خليج فارس خواهد بود. برای قطر بعد از شکست سه بر صفر تيم قدرتمند ازبکستان، هر نتيجه کمتر پيروزی ناکامی محسوب می شود.

امارات متحده عربی - استراليا

بسياری از صاحبنظران معتقدند دو تيم در مراحل بالاتر جام ملتهای آسيا حضور قدرتمندی خواهند داشت. امارات که در رده ۷۳ جدول فيفا قرار دارد، اين ديدار فرصت بزرگی قبل از تورنمنت ۲۰۱۵ در شرايط مشابه خواهد بود. استراليا ميزبان جام ۱۱ پله پايين تر و رد ه ۸۴ جدول فيفا ايستاده است و اين ديدار آغاز راه دشوار آنها برای اولين رقابتهای قاره ای در خاک اين کشور است.

ازبکستان - بحرين

تيم ازبکستان بعد از عنوان چهارمی در جام ملتهای ۲۰۱۴ که بهترين عملکرد آنها در اين رقابتها محسوب می شود، اميدوارند اين دستاورد را در استراليا تکرار کنند و ديدار مقابل بحرين در دبی فرصت کاملی برای کسب آمادگی برای آنها ايجاد می کند.

اين ديدار برای بحرين نيز فرصتی برای رويارويی با يکی از بهترين تيم های رده بالای آسياست تا شناختی از موقعيت در آستانه آغاز اين جام بدست آورند.

اردن- کويت

اين ديدار شانس بزرگی برای اصلاح برنامه بازی اين دو تيم قبل از جام ملتهای آسيا خواهد بود. دو تيم که هر دو در گروه های سختی قرار دارند، اميدوارند که بتوانند با کسب يک روحيه پيروزی بخش درک بهتری از استاندارد فوتبالی که در استراليا با آن روبرو می شوند بدست آورند.

اردن که در رده ۶۹ جدول فيفا قرار دارد مقابل يکی از تيم های رده پايين آسيا به ميدان می رود.

عربستان سعودی- اروگوئه

عربستان بعد از سلسله نتايج ناموفقی که داشت، دشوارترين چالش سال را مقابل تيم رده بالای اروگوئه که در مکان هفتم جدول فيفا قرار دارد پيش رو دارد.

بازی برابر تيم قدرتمند آمريکای جنوبی آزمون سختی برای سعودی ها در جريان آماده سازی آنها برای جام ملتهای آسيا خواهد بود.

کره جنوبی- پاراگوئه

تيم قدرتمند جام ملتهای آسيا در يک ديدار تماشايی ميزبان حريف آمريکای جنوبی خود است. کره جنوبی بعد از کسب نتايج متفاوت بعد از جام جهانی، اميدوارند اين مسابقه بتواند انتظارات آنها را در جام ملتهای آسيا برآورده کند.

عمان - کاستاريکا

عمان تا قبل از شکست اخير دو بر صفر برابر جمهوری ايرلند، پيروزهای خوبی کسب کرده بود. علی الحبسی کاپيتان و دروازه بان عمان اميدوار است کشورش بتواند آن همان ميزان توانايی را مقابل کاستاريکا تکرار کند و بهترين آمادگی را برای ديدارهای مرحله گروهی جام ملتهای آسيا در گروه ای مقابل کره جنوبی و استرليا بدست آورد.

چين - تايلند

چين بعد از نتايج خوبی که مقابل اردن (تساوی يک بر يک) و کويت (سه بر يک) بدست آورد، اميدوار است شکست سنگينی را بر تيم تايلند در ديدار روز جمعه تحميل کند. تيم ميزبان با يک تيم قدرتمند در اين بازی شرکت می کند و اميدوار است نتيجه خوبی قبل از ديدار مقابل پاراگوئه که چهار روز بعد از آن برگزار می شود بگيرد.

يمن - عراق

ديدار مقابل يمن، يکی از آخرين برنامه های آماده سازی عراق قبل از رقابتهای خليج فارس است. عراق باوجود شکست مقابل پرو در اوايل سال جاری ميلادی، نتايج خوبی در سال ۲۰۱۴ داشته است و اميدار است پيروزی در اين مسابقه آمادگی خوبی برای جام ملتهای آسيا برای آنها فراهم کند.

ژاپن- جامائيکا

جامائيکا برای ديدار مقابل ژاپن به نيگاتا می رود. ژاپن در جام جهانی ۲۰۱۴ تنها يک امتياز کسب کرد و پيروزی مقابل حريف کارائيبی نقش مهمی در اعتماد به نفس سامورايی های آبی برای دفاع از عنوان قهرمانی آنها دارد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016