دوشنبه 28 مهر 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا


پرخواننده ترین ها

هیئت مدیره پرسپولیس: با این روش پرسپولیس از بین می‌رود

عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس اعلام کرد برای کنار گذاشتن اسپانسر باید جلسه اضطراری تشکیل می‌شد. وی با تاکید بر اینکه اگر سیاسی می‌خواهد همه کاره باشد، اعلام کند، گفت: من اتفاقات اخیر در باشگاه را تایید نمی‌کنم زیرا هیچکدام از آنها با اخذ مصوبه هیات مدیره صورت نگرفت؛ با این شرایط کارها به جایی نمی‌رسد و پرسپولیس از بین می‌رود.
IMG22464836.jpg
به گزارش خبرنگزاری مهر، مهدی خواجه‌وند سخنگوی باشگاه پرسپولیس اعلام کرد: با توجه به شرایط بوجود آمده، امکان ادامه همکاری باشگاه و اسپانسر وجود نداشت و هیات مدیره جهت کسب درآمد و اداره مالی باشگاه راهکارهای جدید اتخاذ خواهد کرد. این تصمیم درحالی اتخاذ شد که اعضای هیات مدیره باشگاه پرسپولیس از گرفته شدن چنین تصمیمی بی‌خبر هستند. این در حالی که است که حسین کاظم پور در گفتگوی مشرح با مهر به این اتفاقات واکنش نشان داد.

زنگ هم نزدند که اطلاع دهند قرارداد اسپانسر لغو شد

حسین کاظم‌پور در گفتگو با خبرنگار مهر، درخصوص اتفاقات باشگاه پرسپولیس و فسخ قرارداد با اسپانسر این باشگاه، ضمن بیان مطلب فوق گفت: باور کنید از این موضوع خبر ندارم. کسی به من زنگ نزد که حتی چنین مساله مهمی را اطلاع دهد. متاسفانه چنین اتفاقات تاثیر گذاری در باشگاه را خودشان هماهنگ می‌کنند و انجام می‌دهند.

برای چنین تصمیمی نیاز به مصوبه هیات مدیره بود

وی ادامه داد: از لحاظ مدیریتی برای اخذ چنین تصمیماتی باید تاییدیه هیات مدیره گرفته شود و می‌بایست حداقل از 7 نفر اعضای هیات مدیره، 5 نفر حضور داشته باشند تا بتوان رای‌گیری انجام داد. البته من بعید می‌دانم جلسه‌ای تشکیل شده باشد؛ شاید هم تشکیل شده و ما را دعوت نکردند.

با خود رایی کارها را پیش می‌برند

عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس اضافه کرد: واقعا جای سوال دارد چرا برای اتخاذ چنین تصمیم بزرگی اعضای هیات مدیره را باخبر نکردند. نمی‌دانم شاید ما را برکنار کردند اما آنچه می‌توانم بگویم این است که امروز همه کاره خودشان هستند و با خود رایی کارها را پیش می‌برند.

2 ماه است هیات مدیره تشکیل نشده

وی با بیان اینکه درخواست تشکیل جلسه اضطراری هیات مدیره را هم داده اما کسی به آن توجهی نکرده، تصریح کرد: پس از برکناری علی دایی و علیرضا رحیمی که در هیات مدیره درخصوص آن تصمیم گیری شد، جلسه هیات مدیره‌ای تشکیل نشده است. در این مدت بارها درخواست تشکیل جلسه دادیم و حتی دو هفته قبل از سفر آقایان به مادرید، قرار بود جلسه‌ای تشکیل شود اما ما از ساعت 17 تا 20 با حضور در محل برگزاری جلسه، منتظر ماندیم ولی آقایان نیامدند تا جلسه تشکیل نشود.

به جای کار مثبت، افتضاح بالا می‌آورند

کاظم‌پور اتفاقات رخ داده در سفر به مادرید را حاصل عدم هماهنگی و بی‌اطلاعی دانست و افزود: متاسفانه آقایان می‌روند و به جای اینکه کار مثبتی برای پرسپولیس انجام دهند، افتضاح بالا می‌آوردند. واقعا در این روزهای حساس که جمهوری اسلامی ایران برای حفظ ارزش‌های خود نشست‌های متعدد هسته‌ای را پیگیری می‌کند چرا باید چنین اتفاقی بیفتد و آقایان با یک ضد انقلاب جلسه بگذارند. هیچکس هم این موضوع را پیگیری نکرد، هرچند نمایندگان مجلس پیگیر آن هستند.

اگر سیاسی می‌خواهد همه کاره باشد، اعلام کند

وی با اشاره به اینکه نباید با یک تیم مردمی اینگونه بازی شود، افزود: اگر آقای سیاسی خودش می‌خواهد همه کاره باشد، این موضوع را اعلام کند. چرا بازی می‌کند؟ چرا هیات مدیره وجود دارد؟ اعلام کند همه کاره خودش است و پاسخگو هم خودش باشد.

کسی به حرف‌های قانونی ما توجهی نکرد

عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس با اشاره به اینکه به نظر می‌رسد آقایان به دنبال انجام کارها به صورت اصولی نیستند، یادآور شد: من اتفاقات اخیر رخ داده در باشگاه را تایید نمی‌کنم زیرا هیچکدام از آنها با اخذ مصوبه هیات مدیره صورت نگرفت؛ با این شرایط کارها به جایی نمی‌رسد. ما نمی‌خواهیم هر روز جنگ و جدل کنیم، پس تمام حرف‌هایمان را به صورت قانونی مطرح کردیم ولی وقتی کسی توجهی به آن نمی‌کند، چه باید بگوییم.

وقتی کسی به قانونی کاری ندارد، به بازتاب‌هایش هم بی‌توجه است

وی با تاکید بر اینکه کنار گذاشتن علی دایی و رحیمی با تایید هیات مدیره بود و این موضوع تا پایان هم مورد تایید اعضا قرار گرفت، یادآور شد: وقتی کسی مسائل قانونی سرش شود، می‌داند برخی از اقداماتش، می‌تواند تبعات خوب یا بد داشته باشد اما وقتی کسی با قانون کاری ندارد، قطعا به بازتاب‌های آن بی‌توجه است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


در عمل ثابت شده که با پول هم نمی‌توانند کاری بکنند

کاظم‌پور اضافه کرد: آنها با اقدامات خود در این مدت نشان دادند نه باشگاه‌داری بلد هستند، نه می‌دانند هیات مدیره وظایفش چیست و نه کار شرکتی انجام داده‌اند. تنها فکر می‌‎کنند با پول می‌شود خیلی از کارها را انجام داد ولی در عمل ثابت شده که با پول به تنهایی نمی‌توانند، کاری انجام دهند. شما ببینید بعد از چندین سال پرسپولیس در ابتدای فصل در حسابش پول بود اما تیم را بسیار ضعیف بستند و هیچ برنامه‌ای نداشتند که امروز چنین اتفاقاتی برای پرسپولیس رخ داده است. مردم و هواداران توقع دارند تیمشان نتیجه بگیرد اما چنین اتفاقی رخ نمی‌دهد.

نمی‌توانیم شمشیر را از رو ببندیم و بجنگیم

وی با طرح این سوال که آقایان بررسی کنند چرا برای بازی‌های پرسپولیس کمتر از یک دیدار والیبال تماشاگر به ورزشگاه می‌آید؟ تصریح کرد: بنده مدیریت کردن بلدم و آقایان باید یک آدم حسابی، دلسوز و قوی می‌آوردند تا کارها را انجام دهد اما این اتفاق نیفتاد؛ هرچند می‌توانستند ولی توجهی به آن نکردند. ما نمی‌توانیم شمشیر را از رو ببندیم و بجنگیم؛ تنها مسائل را از طریق قانونی گفتیم اما توجهی به آن نشد.

طبق قانون رئیس هیات مدیره سمت اجرایی ندارد

عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس با بیان اینکه می‌خواست برای تیم محبوبش کاری انجام دهد و سیستمی بر جای بگذارد که به سود آن باشد اما اجازه چنین اتفاقی داده نشد، خاطرنشان کرد: من گفتم تا اینها هستند دیگر در جلسه شرکت نمی‌کنم اما هیچکس از من سوال نکرد چرا چنین حرفی را زدم؟. طبق قانون رئیس هیات مدیره سمت اجرایی ندارد ولی اگر هیات مدیره مصوب کند، ایشان می‌تواند با دریافت حکم، همزمان هم مدیر عامل باشد، هم رئیس هیات مدیره اما واقعا وقتی نمی‌خواهند کاری قانونی انجام شود، جلسه‌ای هم تشکیل نمی‌دهند که حکمی زده شود.

اگر جلسات هیات مدیره پنهانی برگزار می‌شود، بگویند

وی با اشاره به اینکه بعد از جلسه هیات مدیره که برای تصمیم‌گیری در خصوص وضعیت علی دایی و علیرضا رحیمی تشکیل شد، دیگر هیات مدیره باشگاه جلسه‌ای نداشته است، افزود: آقایان خودشان می‌برند و می‌دوزند. واقعا مشخص نیست براساس چه مدلی کارها را پیش می‌برند، اگر جلسه‌ای پنهانی انجام شده، بگویند اما همین موضوع‌ها را هم اعلام نمی‌کنیم.

هیات مدیره برای چه بگذارند وقتی تصمیمات شخصی است

کاظم‌پور با تاکید بر این موضوع که باید قبل از جلسات هیات مدیره دستور جلسه را به اعضا می‌دادند اما این اتفاق هم نیفتاد، تاکید کرد: هیات مدیره برای چه بگذارند، وقتی تصمیمات شخصی است. آنها می‌خواهند یک کار بزرگ یعنی عقد قرارداد با رئال مادرید را انجام دهند و تنها قبل از سفر یک اس.ام.اس ساده می‌فرستند. آقایان جلسه بگذارید، برنامه‌های خود را اعلام کنید و مصوبه بگیرید تا کارتان قانونی باشد. واقعا این چه رفتاری است که انجام می‌دهید.

با این روش تنها پرسپولیس از بین می‌رود

وی در ادامه یادآور شد: بنده احساس می‌کنم قصد دارند ما را دور بزنند و گوش شنوایی وجود ندارد. با این روش تنها پرسپولیس است که از بین می‌‎رود زیرا در ابتدای فصل هم که قصد داشتند، تیم را ببندند ما به آنها اعلام کردیم که چرا انقدر تیم ضعیف بسته می‌شود، چه برنامه‌ای و سیستمی دارید که تیم را اینگونه می‌خواهید ببندید؟ اما نه کسی حرف گوش داد و نه پاسخ درستی به ما داده شد.

اگر کاری می‌خواهید انجام دهید از طریق قانونی و حرفه‌ای انجام دهید

عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در ادامه به موضوع جالبی اشاره کرد و گفت: وقتی شخصی در باشگاه بزرگی مانند پرسپولیس سمت می‌گیرد، شخصیت حقوقی پیدا می‌کند و نمی‌تواند حتی همانند گذشته رفتار کند، پس باید اقداماتش حساب‌ شده‌تر باشد. من بارها گفته‌ام اگر کاری می‌خواهید انجام دهید، از طریق قانونی و حرفه‌ای انجام دهید، نه اینگونه که کارها را پیش می‌برید.

برای کنار گذاشتن اسپانسر باید جلسه اضطراری تشکیل می‌شد

وی در مورد لغو همکاری با اسپانسر پرسپولیس هم اذعان کرد: وقتی چنین اقدامی می‌خواهد، صورت گیرد باید جلسه اضطراری تشکیل دهیم و دلیل آن را اعلام کنیم مثلا بگویید اسپانسر وعده داده و به آن عمل نکرده است. همچنین با یک برنامه علمی، جایگزین آن را معرفی کنید تا باشگاه و تیم ضربه نخورد.

وقتی بلد نیستید کاری را انجام دهید، چرا مشورت نمی‌کنید؟

کاظم‌پور در پایان گفت: متاسفانه در ابتدای فصل هم در حالیکه باشگاه 3 اسپانسر داشت، با اسپانسر جدید قرارداد امضا کردند. من می‌گویم وقتی بلد نیستید کاری را انجام دهید، چرا مشورت نمی‌کنید؟ و چرا می ‌واهید با لغو قرارداد این اسپانسر که تاکنون مبالغ بسیاری را به باشگاه تزریق کرده، با یک اسپانسر جدید قرارداد ببندید؟. این کار تنها یک معارض جدید به معارضان قبلی اضافه می‌کند و به جای کاهش مشکلات، مشکل بزرگ دیگری را به باشگاه پرسپولیس اضافه می‌‎کنند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016