چهارشنبه 30 مهر 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا

جلالی: شایسته پیروزی برابر پرسپولیس بودیم

سرمربی تیم فوتبال سایپا پس از پیروزی تیمش برابر پرسپولیس گفت: تیم ما نمایش خوبی برابر حریف داشت و شایسته پیروزی برابر این تیم بودیم.

به گزارش خبرگزاری مهر، مجید جلالی پس از پیروزی یک بر صفر شامگاه امروز سه شنبه تیمش برابر پرسپولیس به خبرنگاران حاضر در سالن کنفرانس ورزشگاه آزادی گفت: در فکر می کنم که این بازی با این کیفیت و این شکلی که ما بازی کردیم حیف بود که دیده نشود. شاید افسوس بیشتر از این برای جوانانی است که در گوشه گوشه این ممکلت دوست دارند فوتبال را نگاه کنند و به خاطر بی تدبیری دو طرف این تفریح از جوانها گرفته می شود.

وی افزود: ما در این بازی نمایش خوب و تنظیم شده ای داشتیم و شایسته پیروزی هم بودیم. پرسپولیس ما را غافلگیر کرد و به جوانان زیادی بازی داد و برنامه ریزی ما را مختل کرد. اما خوشحالم که در نهایت توانستیم سه امتیاز این دیدار را به خود اختصاص دهیم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


سرمربی تیم فوتبال سایپا خاطرنشان کرد: بچه ای که در کردستان و سیستان و بلوچستان است اصلا کاری به این مسائل ندارد. به نظر من هر دو طرف نمی خواهند این مسئله را حل کنند. فوتبال باید بپذیرد که حقش را نمی تواند بگیرد. تلویزیون هم باید بپذیرد که تلویزیون کاملی نیست. اگر فوتبال را از تلویزیون بگیرند کارکردش را از دست می دهد. قبل از اینکه با شرایط رودررویی برسند و کار به اینجا برسد باید تدبیر کنند. نباید کار به لجبازی بکشد.

وی تاکید کرد: فوتبال باید بپذیرد که در ایران تلویزیون خصوصی وجود ندارد که بخواهد رقابت هایش را از این طریق پخش کند. از طرف دیگر تلویزیون هم از این موضوع نباید سوء استفاده کند. باید قبل از این تدبیر می کردند تا جوانان علاقمند به فوتبال بتوانند این بازی را تماشا کنند.

مجید جلالی در پایان خاطرنشان کرد: امروز شعار ما مصرف بهینه آب بود و امیدوارم این در آینده تبدیل به شعاری شود که جامعه ما بتواند در آینده از آن استفاده کند و بهره ببرد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016