سه شنبه 13 آبان 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا


پرخواننده ترین ها

تارنمای مسابقات فوتبال جام ملت های آسيا: جهانبخش دارايی ارزشمند فوتبال ايران

تهران - ايرنا - تارنمای مسابقات فوتبال جام ملت های ۲۰۱۵ آسيا در فاصله بيش از دو ماه مانده به آغاز اين رقابت ها، از عليرضا جهانبخش مهاجم تيم ملی فوتبال ايران نوشت و او را يکی از دارايی های ارزشمند فوتبال ايران دانست.

به نوشته اين پايگاه اينترنتی، وی که فوتبال را از زمين های خاکی و خيابان های خارج از پايتخت ايران آغاز کرد، رونالدو ستاره فوتبال برزيل را الگوی خود قرار داده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


تارنمای مسابقات فوتبال جام ملت های ۲۰۱۵ آسيا در توصيف او آورده است: جهانبخش از همان ابتدا می خواست که يک مهاجم شود و اکنون در ۲۱ سالگی يکی از بازيکنان شناخته شده در اروپا است و تا کنون چندين بار زير نظر کارلوس کی روش در تيم ملی ايران بازی کرده است. او بدون ترديد يکی از دارايی های ارزشمند فوتبال ايران است.

اين مهاجم جوان بعد از چندين فصل بازی در ايران به هلند رفت و با مبلغی که به گفته رييس باشگاه فوتبال داماش، اين باشگاه را از مشکلات مالی نجات داد، به عضويت تيم نايمخن در آمد. وی اندکی بعد نيز با گل های حساسی که به ثمر رساند به جلوگيری از سقوط تيمش به دسته پايين تر کمک کرد.

جهانبخش با عملکرد خوب خود در ليگ هلند به عنوان يکی از استعدادهای جوان و برتر اين ليگ انتخاب شد و مورد توجه تعدادی از باشگاه های انگليسی قرار گرفت به طوريکه خبرهايی از تمايل باشگاه های منچستريونايتد و چلسی برای به خدمت گرفتن وی منتشر شده است.

وی در سال ۲۰۱۴ يکی از بازيکنان جوانی بود که برای جام جهانی به تيم ملی ايران دعوت شد و با اينکه در هيچ يک از مسابقات در ترکيب اصلی قرار نگرفت اما در هر سه بازی ايران به عنوان بازيکن ذخيره وارد زمين شد.

سايت مسابقات جام ملت های آسيا اضافه کرده است که تيم ملی ايران اکنون با توجه به حضور جهانبخش در کنار بازيکنانی چون کريم انصاری فرد و رضا قوچان نژاد، يکی از مهيج ترين خط حمله های مسابقات را در اختيار خواهد داشت.

بدين ترتيب جهانبخش به عنوان بازيکنی بلندقامت، لاغر اندام، سرعتی و تکنيکی اميدوار است تيم ملی ايران را به اولين قهرمانی خود در جام ملت های آسيا از سال ۱۹۷۶ تا کنون برساند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016