سه شنبه 2 دی 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا


پرخواننده ترین ها

مايلی کهن: با کسی دشمنی ندارم، هدفم ارتقا فوتبال است

کيش - ايرنا - مديرفنی تيم فوتبال اميد با بيان اينکه به عنوان کارشناس فوتبال نظراتم را برای ارتقا فوتبال کشور می گويم، اظهار داشت : بی جهت انتقاد نمی کنم و با کسی هم دشمنی ندارم.

محمد مايلی کهن در حاشيه برگزاری اردوی آمادگی و تمرينات تيم اميد در گفت وگو اختصاصی با خبرنگار ايرنا در پاسخ به سوالی مبنی بر اينکه مدت ها از تيم ملی دور بوديد بازگشت به تيم را چگونه ارزيابی می کنيد؟ گفت: من از عرصه فوتبال دور نبودم، نه تنها با فوتبال بلکه با ورزش عجين هستم، تمام زندگی من به نوعی با ورزش درهم آميخته است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی افزود: اعتقاد دارم در کشور استعدادهای بی نظيری در تمامی عرصه ها به ويژه ورزش وجود دارد، اگر به اين جوانان بها داده شود به طور يقين شاهد رشد کشور دربخش های مختلف و ورزش خواهيم بود.

مايلی کهن در مورد قبول مديريت فنی تيم اميد نيز اظهار داشت: تمام کسانی که هدايت تيم را برعهده دارند افرادی شايسته، فنی و با تجربه هستند و حضور من تنها برای انتقال تجاربم در اين عرصه است. مسووليت اصلی بر عهده خاکپور سرمربی تيم اميد است.

عاشق فوتبالم / در مورد آمدنم از فدراسيون بپرسيد

وی در پاسخ به اين سوال که چقدر با ظرفيت و توانمندی های تيم اميد آشنا هستيد و گفته می شود موافقت فدراسيون با حضور شما در اين تيم بخاطر فشار آقای خاکپور بوده است، گفت : من عاشق فوتبالم و هميشه فوتبال را به صورتی جدی دنبال می کنم چه در صحنه باشم و چه نباشم.

مايلی کهن تصريح کرد: آمدنم به تيم را بايد از فدراسيون بپرسيد.


در مقابل آنچه که به نفع جامعه نيست واکنش نشان می دهم

مايلی کهن در پاسخ به سوال ديگر خبرنگار ايرنا مبنی بر اينکه شما از منتقدان مديريت فدراسيون فوتبال هستيد و آيا انتقادات شما هنوز هم پابرجاست گف : من از اهالی ورزش اين کشور، وقتی می بينم موضوعی به نفع جامعه نيست، وظيفه دارم به نوعی در مقابل آن از خود واکنش نشان دهم.

با کسی دشمنی ندارم / هدفم ارتقا فوتبال است

مدير فنی تيم ملی فوتبال اميد ايران در مورد اينکه شما يکی از منتقدان کی روش هستيد و يکی از وظايف کی روش مشاوره دادن به تيم اميد است آيا وظايف شما تداخلی در کار ايجاد نمی کند؟ گفت: من هم کشورم را و هم تيم ملی را دوست دارم ؛ همواره به عنوان کارشناس فوتبال نظراتم را گفته و می گويم .

مايلی کهن با تاکيد بر اينکه با کسی دشمنی ندارم و بی جهت انتقاد نمی کنم اظهار داشت : ۴۵ سال است کارشناس عرصه ورزش هستم و تحصيلاتم در اين حوزه است هر چه را می گويم تنها برای ارتقا فوتبال است .


اميدواريم بتوانيم بارقه ای در دل مردم ايجاد کنيم

وی در مورد موفقيت تيم اميد در رقابت های پيش رو گفت: سطح توقعات بالاست و کار سخت است، با توجه به حضور بزرگانی همچون خاکپور برای هدايت تيم، اميدواريم بتوانيم بارقه ای از اميد را در دل مردم ايران ايجاد کنيم .

تيم ملی فوتبال اميد ۲۹ آذر ماه به منظور برپايی يک اردوی تدارکاتی وارد جزيره کيش شده و تمرينات خود را در دو نوبت صبح و عصر در مجموعه المپيک زير نظر محمد خاکپور و اعضای کادر فنی پيگيری می کند.

اين تيم تا هفتم آذر ماه تمرينات خود را برگزار می کند و پس از پايان اردو به دعوت تيم عمان با تيم زير ۲۲ سال اين کشور بازی خواهد کرد .

مرحله بعدی اردوی تيم در آنتاليا ترکيه برگزار خواهد شد.

احسان پهلوان، علی کريمی، محمدحسين مرادمند و صاحب محبی ، محمد دانشگر، فرشيد اسماعيلی و محمد علی فرامرزی ، آرام عباسی، روزبه چشمی ، ارسلان مطهری، مرتضی آقاخان، وحيد حيدريه، احمد نورالهی، ميلاد محمدی کشمرزی، محمد ستاری، بهنام برزای، محمد حسين پور آقاملکی، امير عابدزاده و اميرحسين اميری، محمدرضا اخباری ، محمد امين درويش ، محمدحسين کنعانی زادگان ، حجت صدقی ، علی چوپانی ده سرخی ، يوسف وکيا نفرات دعوت شده به اردو هستند.

روز گذشته تيم اميد کشورمان تمرينات استقامتی را انجام داد.

تيم ملی اميد ايران دو بازی دوستانه در جزيره کيش انجام خواهد داد ، نخستين ديدار عصر روز چهارشنبه مقابل منتخب کيش برگزار می شود و شاگردان خاکپور روز جمعه نيز بازی دوستانه ديگری خواهند داشت .

محمد مايلی کهن مدير فنی تيم عصر روز دوشنبه برای حضور در محل تمرينات تيم وارد جزيره کيش شده است .


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016