یکشنبه 5 بهمن 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا


پرخواننده ترین ها

AFC درخواست ایران را رد کرد

763820.jpg
AFCاعتراض فدراسیون فوتبال ایران در موضوع دوپینگی بودن «علا عبدالزهرا» ملی‌پوش عراقی را رد کرد و رای به ادامه حضور تیم ملی عراق در جام ملت‌های آسیا داد. مهدی محمد نبی، سرپرست تیم ملی در استرالیا این خبر را تایید کرده است.

به گزارش خبرنگار اعزامی ایسنا از استرالیا، پس از جنجالی 48 ساعته در موضوع دوپینگی بودن بازیکن سابق تیم تراکتورسازی تبریز و عضو تیم ملی فوتبال عراق، کمیته‌ی انضباطی کنفدراسیون فوتبال آسیا پس از نشستی مفصل و بررسی‌ مستندات و مدارک ارائه شده از سوی ایران رای به رد اعتراض ایران داد و اعلام کرد که ادامه حضور تیم ملی فوتبال عراق در جام ملت‌های آسیا بلامانع است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش خبرگزاری خبرانلاین نکته عجیب در رای صادره از سوی کمیته حقوقی ای اف سی این است که ملی‌پوش عراقی علا عبدالزهرا به دلیل آنچه از سوی ستاد برگزاری، کافی نبودن مدارک ایران اعلام شده، محروم نیست و حتی می تواند در برابر کره جنوبی به میدان برود.

کروش: احتمال تغییر نتیجه بازی ایران و عراق یک به هزار بود، عصبانی هستم
سرمربی تیم ملی هنوز هم از دست داور استرالیایی ناراحت است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛کارلوس کروش لحظاتی پس از اعلام رای afc درباره پرونده بازی ایران و عراق در هتل محل اقامت تیم ملی گفت:«من به خاطر دوپینگ و اتفاق هایی که افتاد عصبانی هستم.احتمال تغییر نتیجه بازی ایران و عراق یک به هزار بود.»

او که با شبکه "sbs"استرالیا مصاحبه می کرد ادامه داد:«من باز هم می گویم که داور استرالیایی باعث شکست ایران مقابل عراق شد.»


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016