شنبه 25 بهمن 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا


پرخواننده ترین ها

وزارت ورزش گزینه‌ای برای خرید استقلال و پرسپولیس ندارد

139309161137193974236033.jpg
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، نصرالله سجادی در پایان مجمع انتخابات فدراسیون هندبال در جمع خبرنگاران گفت: جلسه مجمع هندبال با حضور ۷ نامزد برگزار شد و ۳ نفر نیز غایب بودند و پس از اینکه ۳ کاندیدا انصراف دادند، رای‌گیری با حضور ۴ نفر برگزار شد. خوشبختانه انتخابات خوبی بود و در دور اول رئیس مشخص شد.

وی در خصوص مهدوی گفت: ایشان از خانواده هندبال است و سال‌ها در بخش‌های مختلف مسئولیت داشته و مدیر باسابقه‌ای است و باید همه اعضای خانواده هندبال به او کمک کنند. انشاءالله در ۴ سال پیش رو گام‌های موثری در این رشته بردارند چرا که هندبال استعدادهای خوبی دارد.

معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش گفت: هر کسی که رای مجمع را بیاورد مورد حمایت وزارت ورزش قرار می‌گیرد، مانند کاندیداهای قبلی که در مجامع رشته‌های مختلف رای آورده‌اند.

سجادی در خصوص اعتراض مهدوی نسبت به عدم حضور رئیس هیئت تهران در حالی که انتخابات این هیئت همزمان با انتخابات گیلان برگزار شده است، گفت: من هم از این موضوع مطلع شده بودم. استان تهران باید نتیجه انتخابات خود را اعلام می‌کرد که این کار را انجام نداده ولی گیلان نتیجه را اعلام کرده بود.

وی در خصوص تعداد زیاد کاندیداها در انتخابات فدراسیون‌های ورزشی گفت: بعد از اینکه اساسنامه تنظیم شود، باید کسانی شرکت کنند که حداقل شرایط را داشته باشند اما در حال حاضر حضور افراد آزاد است.

معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش در خصوص واگذاری استقلال و پرسپولیس گفت: واگذاری زیر نظر سازمان خصوصی‌سازی است. همان‌گونه که بسیاری از شرکت‌ها توسط این سازمان واگذار می‌شوند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


سجادی در پاسخ به این سوال که آیا وزارت ورزش گزینه‌ای را برای خرید استقلال و پرسپولیس مدنظر دارد، گفت: کسی مدنظر وزارت نیست و هر کسی که دارای شرایط قانونی باشد، می‌تواند ثبت‌نام کند.

وی در خصوص تغییر نماینده باشگاه‌ها در مجمع فدراسیون هندبال نیز گفت: ۵ نفر از کاندیداها کتبا اعلام کردند که تعداد افرادی که به عنوان نماینده داوران، باشگاه‌ها و ورزشکاران در مجمع شرکت می‌کنند از یک باشگاه خاص زیاد است و چون دیدیم این مطلب درست است سعی کردیم رعایت مساوات را داشته باشیم.

معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش در خصوص انتخابات فدراسیون‌ها نیز گفت: تلاش داریم حداقل با توجه به فرصت باقی‌مانده مجمع ۲ تا ۳ فدراسیون را برگزار کنیم. وزنه‌برداری نیز اگر فرصت باشد انتخاباتش برگزار می‌شود، البته ما نیاز به یک فرصت ۱۵ روزه داریم لذا از ۱۵ اسفند نمی‌توانیم مجمعی را برگزار کنیم.

سجادی در خصوص فشار شورای شهری‌ها برای حضور رضازاده گفت: قانون را کسی به جز قانون نمی‌تواند عوض کند و این هم یک قانون است که باید اجرا شود. برای شورای شهر هم قبلا این قانون در مورد چند نفر دیگر رعایت شد و رضازاده اگر بخواهد در فدراسیون وزنه‌برداری شرکت کند باید از شورای شهر استعفا دهد.

وی یادآور شد: به مجرد اینکه دوره ریاست روسای فدراسیون‌ها تمام شود ظرف حداکثر یک هفته سرپرست انتخاب می‌شود.

وی در پایان در خصوص اینکه پس از واگذاری استقلال و پرسپولیس نظارتی بر این ۲ باشگاه وجود خواهد داشت یا نه، گفت: وزارت ورزش برابر قانون پس از واگذاری استقلال و پرسپولیس نظارت فنی بر این ۲ تیم خواهد شد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016