سه شنبه 26 اسفند 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا


پرخواننده ترین ها

شوخی با بازیکنان فوتبال در شب رای ۹۰ درصدی مردم به نود

139212130850579592257953.jpg
به گزارش خبرگزاری تسنیم، آخرین برنامه تلویزیونی نود در سال ۹۳ در حالی شامگاه دوشنبه آغاز و بامداد سه شنبه خاتمه یافت که با توجه به نزدیک بودن سال جدید چند بخش سرگرم کننده هم در کنار آیتم‌های همیشگی این برنامه گنجانده شده بود.

در کنار بخش تقویم نود، نود درجه، بررسی حواشی و داوری هفته بیست و سوم لیگ برتر و گزارش عملکرد بازیکنان لژیونر، بخش‌های ابتکاری چون یاد از درگذشتگان ورزشی و رسانه‌ای ورزش در سال ۹۳ و اتفاقات جالب و دیدنی این برنامه و فوتبال ایران در سال جاری نیز پخش شد.

چالش فوتبالی میان بازیکنان دهه ۷۰ و ۸۰ فوتبال ایران بخش سرگرم کننده دیگر برنامه نود بود که طی آن محمد نوازی، سیروس دین محمدی، علی انصاریان و رضا شاهرودی از یک طرف و آرش برهانی، خسرو حیدری، محمد نوری و جواد کاظمیان از سوی دیگر به رقابت پرداختند.

آیتم سرگرم کننده دیگر که دو بار هم تکرار شد مربوط به شوخی با بازیکنان و مربیان لیگ برتری بود که از رضا عنایتی در قامت یک پیرمرد گرفته تا خشونت آندرانیک تیموریان، گل نزنی آرش برهانی، کار با توپ خسرو حیدری، سرباز بودن مهرداد پولادی و عملکرد سوشا مکانی و علیرضا حقیقی، همچنین قهر کردن‌های خلعتبری، نوشتن کنار زمین فرکی و مصدومیت نویدکیا تماما به سوژه طنز این بخش تبدیل شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وحید شمسایی سرمربی تیم تاسیسات دریایی که قهرمان مسابقات لیگ برتر فوتسال در سال ۹۳ شد نیز میهمان حضوری این برنامه بود. شمسایی بحث هرگونه تبانی در نتایج این تیم را رد کرد و گفت: اگر مس سونگون مقابل تیم ما پیروز شده بود شانس قهرمانی داشت، پس چگونه ممکن است بازیکن این تیم از پاداش قهرمانی چشم پوشی کند و به من پاس بدهد؟

وی در مورد مصدومیتش در آخرین بازی تاسیسات هم گفت: من واقعا مصدوم شده بودم و در مورد مصدومیتم می‌توانید از دکتر نوروزی سوال کنید.

سرمربی تاسیسات با اشاره به اینکه سایر باشگاه‌ها در آسیا با نفرات ملی پوش و بازیکنان خارجی به میدان خواهند آمد، ابراز امیدواری کرد که با جذب نفرات مورد نظر با تیمش در آسیا قهرمان شود و به ۳ سال ناکامی فوتسال باشگاهی ایران در آسیا خاتمه دهد.

شمسایی در مورد اختلافاتش با حسین شمس هم گفت: گاهی در خانه هستم که به من گفته می‌شود راجع به من مصاحبه شده و ناچار به پاسخگویی می‌شوم.

وی در مورد اینکه قصد دارد همچنان مربی - بازیکن باشد هم گفت: برای همین مربی - بازیکن شدم که خودم در مورد خودم تصمیم بگیرم و این فصل از فصل گذشته هم سرحال تر بازی کردم.

سوال نظرسنجی برنامه نود مربوط به میزان رضایت از این برنامه در سال ۹۳ بود که نزدیک به ۹۱ درصد از این برنامه رضایت داشته و ۹ درصد هم ناراضی بودند.

تقاضای فردوسی پور برای رفع کدورت میان سرمربی تیم ملی و مسئولان فدراسیون فوتبال، پخش گل لیورپول به سوانزی و اشاره به گلزنی و ۴ اخطاره شدن سردار آزمون برای بازی نکردن مقابل روبین کازان هم از دیگر نکات برجسته آخرین برنامه نود در سال ۹۳ بود که با تشکر عادل فردوسی پور از همکارانش در تهیه، تولید و اجرای این برنامه در بامداد سه شنبه خاتمه یافت.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016