سه شنبه 5 آبان 1394   صفحه اول | درباره ما | گویا


پرخواننده ترین ها

کی‌روش: پشت تمام این ماجرا ها اسدی ،دبیرکل فدراسیون است!

15-10-13-2237126.jpg
حسین آبانگاه دبیر سابق کمیته اخلاق و کارلوس کروش در برنامه 90 بار دیگر لب به انتقاد از هم گشودند و این بار سرمربی تیم ملی بار دیگر دبیرکل فدراسیون فوتبال را متهم کرد که علیه او جوسازی کرده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ ساعت نزدیک به 2 بامداد بود که حسین آبانگاه دبیر پیشین کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال روی خط برنامه 90 رفت. او ابتدا درباره کارهایی که در این مدت انجام شده بود و دلیل استعفای شان سخن گفت. سپس درباره حرف های کارلوس کروش که او را واهی لقب داده بود ،گفت:«من اتفاقا سرپرست مارکار آقاجانیان در تیم پاس بودم و کارلوس کروش می تواند درباره من از او بپرسد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


ما شخصیت فنی ایشان را قبول داریم اما در قرارداد او آمده است «اکسپ اند فولو!» و باید موافقت می کرده و پیروی!» بعد از دقایقی عادل متوجه شد منظور آبانگاه فالو بوده است اما این مسئول پیشین کمیته اخلاق گفت:«خیلی خوب است سرمربی تیم ملی برود و درباره امام حسین کتاب بخواند یا مطالبی که حضرت مسیح می گوید. تمام دعوای آنها سر مبارزه با فساد و رشوه گیری و این چیزها بوده است.»

بلافاصله بعد از آبانگاه ، کارلوس کروش روی خط آمد و گفت:«بار دیگر این آقا مشخص کرد که خودش نفر اصلی نیست و حرف های کس دیگری را می زند.» کارلوس کروش در ازای اصرارهای عادل فردوسی پور که مدام عباس ترابیان را پشت این ماجرا می دانست ، گفت:«به طور مشخص می گویم پشت این ماجرا آقای دکتر اسدی ، دبیر فدراسیون فوتبال است که این پرونده را به کمیته اخلاق داده و پرونده هایی برای خانبان و آقاجانیان درست کرده است!»


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016