سه شنبه 17 آذر 1394   صفحه اول | درباره ما | گویا

تراکتورسازی در آتش اختلافات

139408301011336946550874.jpg
تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز این روزها شرایط خوبی ندارد و شاید اختلاف میان اعضای هیئت مدیره و مدیریت باشگاه یکی از معضلات اصلی این باشگاه باشد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، نشست اعضای هیئت مدیره باشگاه تراکتورسازی برای تصمیم‌گیری در خصوص وضعیت ادامه همکاری با تونی اولیویرا عصر روز گذشته (یکشنبه) برگزار شد که این نشست بی‌نتیجه ماند و قرار شد هیئت مدیره نشست دیگری در این خصوص برگزار کند.

شاید بتوان گفت دلیل بی‌نتیجه ماندن این نشست اختلافی است که بین اکثر اعضای هیئت مدیره باشگاه با مدیرعامل آن وجود دارد. اختلاف نظر بین عباسی و برخی از اعضای هیئت مدیره باشگاه تراکتورسازی بسیار عمیق است. برخی اعضای هیئت مدیره باشگاه معتقدند در حالی که تراکتورسازی پس از برد مقابل ملوان در هفته سیزدهم لیگ برتر در آرامش نسبی به سر می‌برد، مدیرعامل باشگاه باید موضوع استعفای تونی و گزینه‌های جایگزینی وی را به صورت محرمانه در هیئت مدیره مطرح می‌کرد تا در مورد آن تصمیم‌گیری شود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


آنها همچنین معتقدند اگر تونی تغییر کند و تیم نتیجه بگیرد عباسی این موضوع را به تصمیمات خود مرتبط دانسته و اگر هم تیم نتیجه نگیرد می‌گوید این تغییر تصمیم هیئت مدیره بوده است. این در حالی است که شایعه شده عباسی هم اعتقاد دارد هیئت مدیره همراه او نیست. یکی دیگر از مسائلی که ذهن اعضای هیئت مدیره را به خود مشغول کرده قرارداد 500 هزار دلاری تونی و حرف‌های متناقضی است که در مورد مطالبات پیشین اولیویرا مطرح می‌شود.

برخلاف مدیرعامل باشگاه که به نظر می‌رسد دوست دارد جدایی تونی از تراکتورسازی به صورت مسالمت آمیز هرچه زودتر اتفاق بیفتد اکثر اعضای هیئت مدیره معتقدند که تونی باید برای بازی نیمه‌نهایی جام حذفی و دو بازی باقی‌مانده لیگ برتر به کارش ادامه دهد و در نیم فصل در خصوص ادامه یا قطع همکاری با وی تصمیم‌گیری شود. به همین دلیل هم نشست روز گذشته اعضای هیئت مدیره باشگاه خروجی نداشت.

قرار است در این خصوص اعضای هیئت مدیره نشست دیگری هم داشته باشند. آنچه مشخص است اینکه این اختلافات باعث از بین رفتن اتحاد و همدلی در باشگاه و تیم می‌شود به طوری که گفته شده در تمرین امروز مشاجراتی رخ داده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016