شنبه 28 آذر 1394   صفحه اول | درباره ما | گویا

گاس هیدینک در آستانه بازگشت به چلسی

تهران- ایرنا- گاس هیدینک سرمربی سابق تیم هلند بدنبال اخراج ژوزه مورینیو از سرمربیگری تیم چلسی در حال مذاکره با مسئولان این باشگاه برای هدایت آبی ها است.

به گزارش منابع اینترنتی، هیدینک که پیشنهاد هدایت باشگاه چلسی را دریافت کرده است، گفت که هیچ عجله ای برای پذیرش مسئولیت سرمربیگری موقت این تیم را ندارد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


او با وجود اینکه ۲۴ ساعت بعد از اخراج ژوزه مورینیو، عازم لندن شد و باشگاه امیدوار بود انتصاب او تا جمعه شب انجام شود، اما هیچ نتیجه فوری از مذاکرات حاصل نشده است.

این مربی ۶۰ ساله ظاهرا بدنبال تحولات پشت صحنه در چند ماه گذشته دوران مسئولیت مورینیو، قصد دارد ارزیابی کاملی از اوضاع در استمفورد بریج بدست آورد.

هیدینک گفت: ما هنوز در حال مذاکره هستیم که امکان دارد چند روز آینده همچنان ادامه یابد. پاسخ من می تواند چند ساعت یا چند روز طول بکشد.

وی اذعان کرد که قبل از هرچیزی می خواهد ارزیابی کاملی از اوضاع در استمفورد بریج بدست آورد.

هیدینک گفت: قبل از تصمیم گیری می خواهم شناخت خوبی بدست آورم. چلسی در وضعیت بدی است که دلایلی دارد. قبل از تصمیم گیری می خواهم شناخت خوبی پیدا کنم.

هیدینک در سال ۲۰۰۹ نیز هدایت چلسی را به عهده داشت و با این تیم قهرمان جام حذفی انگلیس شد.

مورینیو روز پنجشنبه هفت ماه پس از قهرمانی در لیگ برتر انگلیس، از سرمربیگری چلسی اخراج شد.

قرار است استیو هولاند دستیار تیم مسئولیت هدایت چلسی را در دیدار برابر ساندرلند به عهده بگیرد. هیدینک احتمالا در جایگاه تماشاگران به تماشای این دیدار می نشیند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016