سه شنبه 22 دی 1394   صفحه اول | درباره ما | گویا


پرخواننده ترین ها

پنجمین توپ طلای جهان در دستان لیونل مسی

تهران - ایرنا - ستاره آرژانتینی تیم بارسلونا به عنوان بهترین بازیکن سال ۲۰۱۵ جهان انتخاب شد تا برای پنجمین بار توپ طلا را از آن خود کند.

به گزارش ایرنا، مراسم انتخاب بهترین های سال ۲۰۱۵ فوتبال جهان امشب در زویخ سویس برگزار شد که لیونل مسی با کسب بیشتری رای به عنوان بهترین بازیکن بخش مردان انتخاب شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


ستاره آرژانتینی که در سال ۲۰۱۵ همراه با بارسلونا به افتخارات متعددی چون فتح لیگ قهرمانان اروپا، قهرمانی لالیگا، قهرمانی جام حذفی و سوپرجام اسپانیا، جام باشگاه های جهان و نایب قهرمانی کوپا آمریکا با تیم ملی آرزانتین دست یافت توانست بازهم برای رسیدن به این عنوان، کریستیانو رونالدو بازیکن پرتغالی باشگاه رئال مادرید را شکست دهد.

نیمار مهاجم برزیلی باشگاه بارسلونا نیز دیگر نامزد این بخش بود.
مسی پیش از این در سال های، ۲۰۰۹، ۲۰۱۰، ۲۰۱۱ و ۲۰۱۲ به عنوان بهترین بازیکن جهان انتخاب شده بود.

مهاجم تیم ملی آمریکا بهترین بازیکن زن جهان
در بخش بهترین بازیکن زن جهان نیز، سلیا ساسیچ مهاجم تیم ملی آلمان، کارلی لوید مهاجم تیم ملی آمریکا و آیا میاما هافبک و کاپیتان تیم ملی ژاپن حضور داشتند که کاری لوید به عنوان بهترین بازیکن زن جهان انتخاب شد و توپ طلا را از آن خود کرد.

آساموا جایره فیرپلی را دریافت کرد
بازیکن غنایی الاصل سال های گذشته تیم ملی آلمان که پس از خداحافظی از فوتبال حرفه ای در قاره آفریقا به امور خیریه می پردازد و برای گسترش فوتبال در بین نوجوانان بی بضاعت و پناهجویان تلاش گسترده ای انجام می دهد نیز جایزه فیرپلی (بازی جوانمردانه) فیفا را از آن خود کرد.

وندل ویرا زننده بهترین گل جهان
وندل ایرا از برزیل نیز جایزه پوشکاش که به بهترین گل سال جهان تعلق می گیرد را به دست آورد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016