سه شنبه 13 بهمن 1394   صفحه اول | درباره ما | گویا


پرخواننده ترین ها

تساوی پرسپولیس و سپاهان در دیداری جذاب

پرسپولیس ۲ - سپاهان ۲
• جذاب، پربرخورد اما بدون برنده
• ششمین تساوی شاگردان برانکو

مصاف زیبا و جذاب تیم های پرسپولیس و سپاهان با تساوی دو بر دو به پایان رسید.

به گزارش ایسنا، در آخرین بازی هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال ایران، پرسپولیس تهران از ساعت ۱۷ در ورزشگاه آزادی میزبان سپاهان اصفهان بود که این دیدار در پایان با برتری یک بر صفر سپاهان به پایان رسید.

برای سپاهان در این بازی موسی اف در دقیقه ۱۰ و لوسیانو پریرا د دقیقه ۶۵ گلزنی کردند و گل‌های پرسپولیس را نیز، علی علی پور در دقیقه ۵۰ و کمال کامیابی نیا در دقیقه ۷۵ به ثمر رسادند.

سپاهانی ها در ابتدا یک بازی هجومی را به نمایش گذاشتند و با حرکت هایی که از سمت راست انجام دادند روی دروازه پرسپولیس خطرآفرین شدند اما در ادامه پرسپولیس توانست بر بازی مسلط شود و چند فرصت خوب هم روی دروازه حریف خلق کند.

نیمه نخست:

دقیقه ۱۰: سپاهانی ها صاحب کرنر شدند و با ارسال توپ روی دروازه موسی اف به راحتی در میان مدافعان پرتعداد پرسپولیس با یک ضربه سر دروازه پرسپولیس را باز کرد. نکته جالب روی این گل، این بود که لوبانف هیچ واکنشی نسبت به ضربه موسی اف نشان نداد.

دقیقه ۲۳: پشت محوطه جریمه سپاهان، مهدی طارمی با یک پاس زیبا، احمد نورالهی را صاحب توپ کرد اما ضربه پای راست این بازیکن از کناره دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۳۶: باز هم سپاهانی ها صاحب کرنر شدند و باز هم موسی اف خطرساز شد. یاران سپاهان با ارسال توپ روی دروازه، فرصت خوبی را برای موسی اف مهیا کردند اما ضربه سر این بازیکن از کناره دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۴۱: روی حرکت خوبی که سرخپوشان تهرانی انجام دادند، مهدی طارمی سمت چپ محوطه جریمه سپاهان صاحب توپ شد و با یک پاس زیبا عالیشاه را صاحب توپ کرد اما ضربه این بازیکن از بالای دروازه به بیرون رفت.

نیمه دوم

دقیقه ۵۰: شاگردان برنکو حرکت زیبایی را از سمت راست انجام دادند و در ادامه محسن مسلمان با ارسال توپ روی دروازه، فرصت خوبی را برای علی‌پور ایجاد کرد و این مهاجم با یک ضربه سر زیبا دروازه را باز کرد.

دقیقه ۵۲: باز هم علی علی پور درون محوطه جریمه سپاهان صاحب توپ شد و درحالی که می‌توانست گل دوم خودش و تیمش را به ثمر برساند اما ضربه او را رحمان احمدی مهار کرد.

دقیقه ۶۳: وریا غفوری، روی پاس خوب یارانش درون محوطه جریمه پرسپولیس صاحب توپ شد و با جا گذاشتن دو مدافع سرخ پوش، دروازه را هدف قرار داد اما شوت پای راست او از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۶۵: روی یک ضد حمله، شاگردان استیماچ، سنیاد ایبریچیچ را صاحب توپ کردند و او نیز با یک پاس زیبا فرصت خوبی را برای پریرا ساخت تا این مهاجم گل دوم تیمش را به ثمر برساند.

دقیقه ۷۵: سرخپوشان تهرانی حرکت خوبی را از سمت چپ انجام دادند و با ارسال توپ درون محوطه جریمه، طارمی را در موقعیت قرار دادند که پس از برگشت، توپ مقابل کمال کامیابی نیا افتاد و او با یک شوت محکم و مهار نشدنی دروازه سپاهان را باز کرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


دقیقه ۷۷: مهدی طارمی روی یک ضد حمله با رحمان احمدی تک به تک شد و پادوانی نیز بیرون محوطه جریمه روی طارمی مرتکب خطا شد تا این مهاجم نقش بر زمین شود. داور مسابقه نیز با کارت قرمز پادوانی را از بازی اخراج کرد. در ادامه رامین رضاییان پشت توپ قرار گرفت اما ضربه این بازیکن از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۸۷: امید عالیشانه در یک حرکت تیمی خوب با پاس عرضی در مقابل دروازه و در حالی که هیچ بازیکن دیگری به غیر از رحمان احمدی مقابل توپ نبود طارمی را صاحب توپ کرد اما آقای گل لیگ به سادگی تمام این موقعیت را از دست داد تا بهترین بخت سرخ‌ها برای زدن گل پیروزی از دست برود.

ترکیب پرسپولیس: لوبانف، بابک حاتمی، رضا نورمحمدی، محسن بنگر، رامین رضاییان، احمد نورالهی (۴۶ علی علی پور) ، کمال کامیابی نیا، فرشاد احمدزاده ( ۷۰ میلاد کمندانی )، محسن مسلمان، امید عالیشاه و مهدی طارمی به میدان رفت.

ترکیب سپاهان: رحمان احمدی، لئوناردو پادوانی، حبیب گردانی، محرم نویدکیا (۶۵ سنیاد ایبریچیچ ) ، رسول نویدکیا، محمدرضا خلعتبری ( ۷۳ امین منوچهری )، عبداله کرمی، علی کریمی، فوزیل موسی اف، وریا غفوری و لوسیانو پریرا در میدان حضور داشت.

***

حاشیه‌های بازی پرسپولیس - سپاهان

دیدار تیم‌های پرسپولیس و سپاهان را ۷۵ هزار نفر از نزدیک دیدند. حضور پرتعداد آنها بر جذابیت‌های بازی هم افزوده بود.

به گزارش ایسنا، درحالی که کمتر از نیم ساعت دیگر، دیدار تیم‌های پرسپولیس و سپاهان در ورزشگاه آزادی آغاز می‌شود، حدود ۷۰ هزار نفر برای تماشای بازی به ورزشگاه آزادی آمده‌اند.

بازیکنان سپاهان زودتر از پرسپولیسی‌ها وارد زمین شدند تا بدن‌های خود را گرم کنند. با ورود بازیکنان به زمین، هواداران دو تیم، بازیکنان محبوب خود را تشویق کردند.

قبل از آغاز مسابقه، قرار است مراسمی برای گرامیداشت ایام دهه فجر برگزار شود.

هواداران پرسپولیس پیش از شروع بازی علی دایی را تشویق کردند.

پرسپولیس امروز با ترکیب لوبانف، بابک حاتمی، رضا نورمحمدی، محسن بنگر، رامین رضاییان، احمد نورالهی، کمال کامیابی نیا، فرشاد احمدزاده، محسن مسلمان، امید عالیشاه و مهدی طارمی به میدان خواهد رفت.

سوشا مکانی نیز به عنوان بازیکن ذخیره روی نیمکت حضور دارد.

سپاهان نیز با ترکیب رحمان احمدی، لئوناردو پادوانی، حبیب گردانی، محرم نویدکیا، رسول نویدکیا، محمدرضا خلعتبری، عبداله کرمی، علی کریمی، فوزیل موسی اف، وریا غفوری و لوسیانو پریرا به میدان خواهد رفت.

احمدرضا عابدزاده به ورزشگاه آزادی آمده تا دیدار پرسپولیس و سپاهان را از نزدیک تماشا کند. او زمانی که وارد ورزشگاه شد به شدت توسط هواداران تشویق شد.

مهرداد میناوند نیز برای تماشای بازی به ورزشگاه آمده است.

درگان اسکوچیچ، سرمربی تیم فوتبال فولاد هم به ورزشگاه آزادی آمده است. تیم فوتبال سپاهان هفته آینده میهمان فولاد خوزستان خواهد بود.

لوسیان کروز، دن گاسپار و مارکار آقاجانیان، مربیان تیم ملی فوتبال ایران نیز در جایگاه CIP ورزشگاه آزادی حاضر هستند.

هواداران پرسپولیس با شعارهایی، به خلعتبری توهین کردند. ضمن اینکه هر زمان این بازیکن صاحب توپ می‌شود از سوی پرسپولیسی‌ها به شدت هو می‌شود.

کارلوس کی روش نیز به ورزشگاه آمد.

طاهری مدیر عامل باشگاه پرسپولیس نیز در جایگاه CIP ورزشگاه آزادی حضور یافته است.

از نکات قابل تامل در این دیدار استفاده بیش از حد از مواد محترقه توسط تماشاگران بود آنهم در حالی که این دیدار تحت تدابیر شدید امنیتی و با کنترل ویژه نیروهای پلیس برگزار شد..

هواداران پرسپولیس با شعارهای خود خلعتبری را در طول بازی تحت فشار روانی قرار دادند.

تعداد تماشاگران این دیدار توسط گوینده ورزشگاه ۷۵ هزار نفر اعلام شد.

***

برانکو: متاسفم نتوانستیم شادی هواداران را تکمیل کنیم
علیپور روند بازی را تغییر داد

سرمربی پرسپولیس گفت که دیدار تیمش مقابل سپاهان زیبایی یک فوتبال کامل را داشت.

به گزارش ایسنا، ابرانکو ایوانکوویچ در نشست خبری پس از بازی مقابل سپاهان ظهار کرد: به هر دو تیم بابت بازی جنگنده‌ و میل فراوانی که برای برد داشتند تبریک می‌گویم. بیشتر از همه از هواداران تشکر می‌کنم. هوادارانی که با تعداد بسیاری زیادی برای تشویق ما آمدند و ۹۵ دقیقه ما را تشویق کردند.

او گفت: خیلی متاسفم که نتوانستیم شادی‌شان را با بردمان تکمیل کنیم و مایل هستم تشکر ویژه از باشگاه پرسپولیس و شخص آقای طاهری کنم که این امکان را فراهم کردند که تماشاگران با این تعداد کثیر برای تشویق ما بیایند برای گرفتن سه امتیاز. فکر می‌کنم خیلی خوب و دراماتیک بود. ۴ گل داشتیم و این بازی زیبایی یک فوتبال کامل را داشت.

برانکو افزود: دو تیمی با هم بازی کردند که کاملا از نظر دیسیلپین و نظم و بدنی آمادگی کامل داشتند. نیمه اول آنطور که باید بازی می‌کردیم و می‌توانستیم بازی نکردیم. یکی ازدلایلش مربوط به خود ماست. به اندازه کافی تحرک نداشتیم. به اندازه کافی محکم و سریع نبودیم و دلیل دومش را هم در سپاهان می‌توانیم ببینیم که واقعا بازی خوبی به نمایش گذاشتند و فضای کار به ما آنطور که می‌خواستیم ندادند.

سرمربی پرسپولیس ادامه داد: به هر حال وقتی نیم فصل دوم شروع می‌شود اولین بازی جزو سخت‌ترین بازی‌هاست. اما سپاهان هم نشان داد که با آمادگی می‌تواند کارش را ادامه دهد حتی در بازی‌های آسیایی.

وی در پاسخ به این سوال که چرا با وجود اینکه وحید حیدریه گرم کرد وارد زمین نشد؟ گفت: وحید برای گرم کردن بلند شد چون بابک حاتمی از ناحیه مچ احساس ناراحتی می‌کرد ولی ما صبر کردیم که ببینیم وضعیت او چه می‌شود که آیا می‌تواند ادامه دهد یا نه ولی دیدیم که نیاز مبرمی برای تعویض نیست و خواستیم که بازیکنان‌مان را برای موقعیت‌هایی که پیش‌بینی نشده حفظ کنیم.

برانکو درباره تعویض‌هایش در نیمه دوم گفت: علی‌پور در آمادگی خیلی خوبی به سر می‌برد و او ریتم بازی را با ورودش تغییر داد. واقعا به عنوان یک مهاجم یک گل بسیار زیبا را با ورود خودش به ثمر رساند و مدام هم حریف را تهدید می‌کرد. این دقیقا همان چیزی بود که ما در نیمه اول نیاز داشتیم یعنی فرار به عمق که آقای طارمی و عالیشاه در نیمه اول این کار را انجام ندادند و طبیعی است که با تعویض او انتظار داشتم که توان مضاعف برای ضربات آخر داشته باشیم و کاملا انتظار ما را برآورده کرد.

سرمربی پرسپولیس درباره اینکه در صورت پیروزی در جدول صعود می‌کردند و اینکه این پیروزی از دست رفت گفت: ما به بازی دیگر تیم‌ها توجه نداریم و تمام تمرکزمان را می‌گذاریم برای بازی خودمان که نتیجه بگیریم اما شانس این را از دست دادیم که فاصله‌مان را با استقلال تهران ۳ و با استقلال خوزستان یک امتیاز کنیم. فقط به طور خلاصه اشاره می‌کنم که بازی بسیار باکیفیت و خوب بود و تماشاگران توانستند از بازی لذت ببرند و یک بار دیگر از حضور بسیار زیاد تماشاگران تشکر می‌کنم و متاسفم که نتوانستیم رضایت‌شان را با بردمان کامل کنیم. علی‌رغم اینکه نتیجه مساوی شد، باز هم ما اواخر بازی دو شانس صددرصد داشتیم که می‌توانستیم بازی را ببریم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016