چهارشنبه 19 اسفند 1394   صفحه اول | درباره ما | گویا


پرخواننده ترین ها

محمد نصرتی هم شایعه تبانی در بازی تیم ملی را تائید کرد!

16-3-9-12446nosrati-520x360.jpg
مدافع سابق تیم ملی می گوید داور بوسنیایی بازی ایران و بحرین، با او برخورد فیزیکی کرد.

به گزارش خبرآنلاین مدارک نشان می دهد در بازی دوستانه ایران و بحرین در سال 88 تبانی اتفاق افتاده و محمد نصرتی از جمله بازیکنانی است که در آن مسابقه به میدان رفت. محمد در این مسابقه جزو بازیکنانی بود که حتی با رفتار تند زرینچ داور بوسنیایی این مسابقه روبرو شد. او که ابتدا جزئیات زیادی از آن مسابقه به یادش نمی آید اما کم کم یادش می آید در آنمسابقه چه اتفاقاتی در زمین بازی افتاد.

محمد سال 88 تیم ملی در دیداری دوستانه 4 بر 2 به بحرین باخت که الان ثابت شده در آن مسابقه تبانی اتفاق افتاده است.

سال 88؟ من یادم نمی آید کدام مسابقه را می گویند. بیشتر درباره اش توضیح می دهید؟

افشین قطبی سرمربی تیم ملی بود و تو هم در آن مسابقه پس از تعویض حسین کعبی کاپیتان تیم ملی شدی.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


بعد از مقدماتی جام جهانی 2010 آفریقای جنوبی بود؟

بله، در آن بازی گویا داور تبانی کرده است.
داورش اروپایی بود درست است؟ یک داور گردن کلفت.
داور بوسنیایی بود.

یک چیزهایی از آن مسابقه یادم می آید. چون بازی دوستانه بود شاید اینقدری در ذهنم نمانده است ولی الان که فکر می کنم چیزهایی را به یاد می آورم. آن مسابقه را ما باختیم و یادم هست رسانه ها هم انتقاد زیاد کردند. سه شنبه شبی بود. بحرین می خواست در پلی آف جام جهانی با عربستان بازی کند و ما هم که حذف شده بودیم. یادم هست در آن مسابقه از همان شروع مسابقه داور بوسنیایی به نفع حریف سوت زد و باعث شد ما همه عصبی شویم. بازی در منامه برگزار می شد و بعد از مسابقه هم تمام بچه ها شاکی بودند چون داور خیلی پر اشتباه سوت زد.

چه جزئیات دیگری از مسابقه به یادت می آید؟ چون با خود تو هم برخورد داشت.
بله، دقیق یادم نیست ولی فکر کنم یکی از بچه های ما را اخراج کرد. البته شاید اشتباه کنم. ولی یادم هست که وقت تلف شده زیادی گرفت. بازی باید 3 بر 2 تمام می شد ولی وقت اضافه را دو برابر گرفت. در وقت های اضافه زیادی که گفت، یک پنالتی برای بحرین گرفت که من به عنوان کاپیتان تیم ملی جلو رفتم و اعتراض کردم اما او با شکل عجیبی دستش را روی سینه من گذاشت و هل داد. از رفتار او تعجب کرده بودم. مثل داور انگلیسی هست که گردن کلفت است، او هم گردن کلفت بود و برد رفتار می کرد. حتی با آرش برهانی هم رفتار تندی داشت. همه تعجب کرده بودیم و بعد از بازی هم بحث بود که چرا اینطوری سوت زد.
شک نکردید که تبانی کرده است؟

در آن لحظه آدم فکرش را نمی کند ولی شک کرده بودیم چرا اینقدر یکطرفه سوت می زند. اصلا نمی شد به او چیزی گفت چون دنبال بهانه بود. راستش چون بازی دوستانه بود ما سعی کردیم زیاد واکنش نشان ندهیم چون نتیجه اهمیتی نداشت ولی شک نکنید اگر بازی رسمی بود، هزار و یک اتفاق در زمین بازی می افتاد. کلا بازی خنده داری بود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016