سه شنبه 24 فروردین 1395   صفحه اول | درباره ما | گویا


پرخواننده ترین ها

محصص: صعود با تدارکات قوی غیرممکن نیست

رئیس کمیته توسعه و فنی فوتبال گفت: ایران در گروه سختی قرار دارد و بازیهای دشواری را باید برگزار کند.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرتضی محصص- رئیس کمیته توسعه و فنی فوتبال گفت: باز ی با کره جنوبی و ازبکستان با توجه به تجربه ای که در بازیهای جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل داشته ایم، بسیار سخت است. بدون شک در گروه ساده ای قرار نداریم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی در ادامه بیان کرد: دو تیم ازبکستان و کره جنوبی، هر دو از نظر توان فیزیکی در سطح بالایی هستند. ضمن اینکه از نظر تاکتیکی شناخت بسیار خوبی از تیم ایران دارند. همچنین اطلاعات بسیار خوبی از نحوه بازی ما و تفکرات کی روش دارند. قطر نیز حریف سختی است البته ترجیح من بازی با قطر بود تا عربستان. تیم چین و سوریه نیز حریف دست و پا بسته ای برای ما نبوده و در مجموع در گروه راحتی قرار نداریم.

رئیس کمیته توسعه و فنی فوتبال در ادامه بیان کرد: تیم ملی احتیاج به بازی با حریفانی از امریکای جنوبی و اروپایی دارد تا بتواند از گروه خود صعود کند. صعود غیر ممکن نیست اما باید تدارکات خوب و بسیار قوی در کنار برنامه ریزی مدون داشته باشیم. ما امیدوار به صعود هستیم اما همانطور که در بالا اشاره کردم کارمان بسیار سخت است. هر چقدر دیدارهای تدارکاتی از تیم های امریکای جنوبی و اروپایی داشته باشیم؛ به نفعمان خواهد بود.

وی در پایان گفت: بدون شک فدراسیون فوتبال همچون گذشته حمایتهای خود را از تیم ملی بکار خواهد گرفت و امیدوار هستم با برنامه ریزی که کی روش برای بازیهای ایران در مقابل حریفان سختش در پیش می گیرد، فوتبال ایران همانند گذشته از گروه خود صعود کرده و در جام جهانی شاهد موفقیت این تیم باشیم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016