سه شنبه 31 فروردین 1395   صفحه اول | درباره ما | گویا


پرخواننده ترین ها

مظلومی: برای استقلال دست به کاری می زنم


پرویز مظلومی

تهران-ایرنا-سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران گفت:بازیکنان تیم پرسپولیس درشهرآورد هشتاد و دوم از اشتباهات فردی ما نهایت استفاده را کرده و ما را شکست دادند.

پرویز مظلومی دوشنبه شب درگفت وگوی تلفنی با برنامه تلویزیونی ۹۰ ضمن دفاع از عملکرد بازیکنان تیمش اعتراف کرد : دراینکه پرسپولیس خوب بازی کرد شکی نیست اما این برد تنها حاصل عملکرد آن ها نبود و مسایل دیگری دراین امردخالت داشتند.

وی دراین رابطه به اتفاقات پیش از این شهرآورد اشاره کرد وافزود:درهفته های گذشته این دو تیم را دائم با هم مقایسه کردند و شرایط تیم ما را بد و شرایط حریف را عالی عنوان کردند.

به گفته وی این مسایل برروی بازیکنان تاثیر گذاشت و نباید از کنار آن به راحتی گذشت.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران درباره شهرآورد نیز گفت: بازی خوبی بود و دوتیم بازی جذابی را از خود به نمایش گذاشتند متاسفانه ما دردقیقه ۵ گل خوردیم و با توجه به اینکه روحیه تیم را از قبل تخریب کرده بودند تاثیر منفی بر بازیکنانم گذاشت.

مظلومی ادامه داد: البته دراین شهرآورد به غیر از آنچه که گفتم چند نکته دیگر نیز وجود دارد اول اینکه بلافاصله بعد ازگل اول تیم پرسپولیس به روی بازیکن ما خطا پنالتی شد که داور نگرفت.

وی اضافه کرد: داور باید یکی از بازیکنان حریف را اخراج می کرد اما نکرد که ما دقیقا ازاین نقطه ها ضربه خوردیم افزون بر این مصدومیت عادل شیحی بود و درحالیکه ما در فاز حمله بودیم بلافاصله گل دوم را دریافت کردیم.

مظلومی با تمجید از عملکرد بازیکنانش پس از دریافت دو گل تصریح کرد: بازیکنانم با این شرایط به خوبی به بازی برگشتند و ما نیمه دوم بازی بهتری را ارائه کردیم.

وی تاکید کرد: البته باید بگویم دراین دیدار ما اشتباهات فاحشی داشتیم و بازیکنان حریف از اشتباهات ما نهایت استفاده را کردند.

سرمربی آبی پوشان تهران در پاسخ به این سئوال که آیا قبول دارید تیم پرسپولیس بهتر از تیم استقلال بود نیز گفت : در اینکه پرسپولیس خوب بازی کرد شکی نیست اما ما هم بد بازی نکردیم.

وی افزود: البته نمی خواهم باخت تیم را توجیه کنم اما ما دوبازیکن اصلی خود درخط هافبک را نداشتیم و به طور حتم اگر آنان بودند واین اتفاقات نمی افتاد شاید امروز نتیجه چیز دیگری بود.

مظلومی درباره شایعات برکناری و جایگزین شدن یک مربی خارجی درتیم استقلال تهران نیز گفت: من همان هستم که چهارتا شهرآورد را برده ام و نباید با یک باخت این مسایل مطرح شود.

وی اضافه کرد: من برای استقلال دست به هرکاری می زنم هروقت خواستند آمدم و هروقت نخواستند رفتم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران با اشاره به جذابیت های شهرآوردهای اخیر اظهارداشت:شهرآوردهای اخیر اکثرا پر گل بوده است در تازه ترین شهرآورد هم برای باخت به میدان نرفته ومی خواستیم برنده شویم اگر تیم دفاعی بازی می کرد به طور حتم این بازی به این قشنگی نمی شد.

سرمربی استقلال درباره تغییرسرپرست تیمش نیز گفت: منصور پورحیدری سرپرست استقلال است و هر کسی که این مسئولیت را گرفته موقت است درضمن باید از فرزاد مجیدی که در زمان بازیگری و زمان سرپرستی استقلال برای این تیم کم نگذاشته است قدردانی شود.

وی درپاسخ به پرسش دیگری مبنی براینکه آیا دستیاران شما تغییر خواهند کرد نیز گفت : هیچ چیز معلوم نیست درحال بررسی شرایط هستیم اینکه تیم ما چندین بازی نتیجه دلخواه را نمی گیرد به کادر فنی باز می گردد و باید این موضوع بررسی کارشناسانه شود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016