شنبه 4 اردیبهشت 1395   صفحه اول | درباره ما | گویا


پرخواننده ترین ها

مربی زن هنگ کنگی موفق شد تیم فوتبال مردان را قهرمان کند

خبرگزاری مهر ـ «چان یوئن-تینگ» نخستین زنی است که موفق شده با تیم مردان به عنوان قهرمانی در رقابتهای فوتبال دست پیدا کند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش خبرگزاری مهر، این مربی ۲۷ ساله زن با تیم «ایسترن» موفق شد جام قهرمانی لیگ فوتبال هنگ کنگ را بالای سر ببرد. وی زمانی که در دسامبر ۲۰۱۵ هدایت این تیم را بر عهده گرفت به عنوان جوان ترین مربی فوتبال هنگ کنگ لقب گرفت. البته وقتی روز جمعه تیم ایسترن با هدایت این مربی قهرمان شد وی نخستین مربی تاریخ فوتبال جهان لقب گرفت که با تیم مردان قهرمان رقابتهای لیگ می شود.

وی زمانی که هدایت این تیم را بر عهده گرفت، گفت: ایسترن یک باشگاه بلندپرواز است و می خواهد قهرمان لیگ شود و من از اینکه وارد این چالش شوم هیچ نگران نیستم. با حمایت این بازیکنان و مدیریت، من اطمینان خاطر دارم که می توانیم وارد عصر موفقیت شویم.

«چان یوئن-تینگ» افزود: والدینم مخالف حضور من در عرصه فوتبال حرفه ای بودند. آنها فکر می کردند حتی یک آموزگار آینده بهتری خواهد داشت اما عشق من به فوتبال نظر آنها را عوض کرد و آنها در حال حاضر حامی من هستند.

این مربی در خصوص حضورش در فوتبال گفت: من رقابتهای لیگ برتر انگلستان را از طریق تلویزیون تماشا می کردم و این تصاویر برایم خیلی جذاب بود. پس از آن تصمیم گرفتم وارد عرصه فوتبال شوم. زمانی که دبیرستان بودم آموختن فوتبال را آغاز کردم و همه اینها به خاطر دیوید بکام بود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016